Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

09 Haziran '08

 
Kategori
Babalar Günü
 

En kıymetlim...

Baba…


Baba…


Orda mısın?


Beni duyuyorsun değil mi?


Benim; senin küçük yaramazın. Evin, eşiğin, son beşiğin. Hani üzerinde en çok emeğinin olduğu, hani senin besleyip büyüttüğün asi ve de sana en çok benzeyen kızın. Hani artık git dediğin ama içten içe gitmemi hiç istemediğini bildiğim demirbaşın.


Sevgili Babacığım, bu güne kadar birçok konuda yazdım. Kuşlardan, börtüden böcekten, aşktan kaygıdan bahsettim ama en değerlimi, seni ilk kez kaleme alıyorum. Aslında duygularını seninle en çok paylaşan çocuğun oldum hep ama buna rağmen içimde biriktirdiğim ve sana söylenmeyi bekleyen bir sürü şey var.


Biliyorum ki üzerimde annemden çok daha fazla emeğin var. Annem ablamla uğraşırken ben senin şefkatli ellerinde büyüdüm. Bazen en iyi anneden biraz daha iyi anne oldun bana, tuhaf bir içgüdüyle ve bazen, hatta çoğu zaman bir arkadaş kadar sıcak ve içtendin.


Hatırlayacak kadar büyüktüm ellerinden tutup beni ayda bir Göztepe SSK’nın KBB bölümüne taşıyışını ve her hastane dönüşünde döner ekmek ziyafetlerimizi.


Bence o zamanlar döner şimdikinden çok daha lezzetliydi.


Aslında seninle peynir ekmek yemek bile güzeldi. Hazırladığın sandviçlerin tadı hala damağımda. Saçlarımı tararken tarağı o kadar bastırırdın ki canım acısa da sesimi çıkarmazdım. Kafamın derisi soyulacak gibi olurdu :)


Biliyor musun, hala banyo yaparken, senin yıkadığın gibi, çıkmadan önce sıcak suyu iyice açıyorum ve bana hissettirdiğin o duyguyu bugün bile çok seviyorum.


Sen herkesin sahip olmak istediği ama sadece benim olan sevgili babamsın ve iyi ki de benim babamsın. Arkamda senin gibi bir adamın olduğunu bilmekten güç alıyorum. Arkadaşlarıma ve onların babalarına baktıkça seni bir daha ve sonra bir daha hiç vazgeçmeden seviyorum.


Hayata diğerlerinden farklı bakışını, disiplinle boğuculuğu karıştırmayışını, yaşarken öğreneceğim bir çok şeye beni önceden hazırlayışını, her çıkmaza girdiğimde, bıkmadan usanmadan destek oluşunu, beni herkese karşı koruyuşunu seviyorum.


Baba gibi baba olmanı, babam olmanı seviyorum.


15 Haziran Babalar Günü, oysa her gün benim babamın günü. Babacım hep mutlu olsun, Babalar Günü kutlu olsun...

 
Toplam blog
: 46
: 1674
Kayıt tarihi
: 25.04.07
 
 

Şu an özel bir şirkette, grafiker olarak çalışmaktayım, geçmişte hikaye denemeleri ile başladığım ya..