Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

25 Aralık '12

 
Kategori
Ben Bildiriyorum
 

En Seksi 49 Erkek

En Seksi 49 Erkek
 

Biscolata erkekleri ve Ayşe Arman* hurriyetgaleri.com*


 

Bu ne laaaa?!

İşin suyunu çıkarmak olsa gerek.

49 erkek için 68 aday,

Neden 69 değil madem :P

Gün geçmiyor ki, aklımız dumur sularında gezmekten kendini alamıyor sevgili seyirciler.

Kahvemi yudumlayıp, bir yandan da Vivaldi abimin dört mevsiminden kışı dinlerken(bakın çok intellektüel bir bağyanım, linkini şey etcem  aşağılarda) noelsel atraksiyon düşünüyordum.

Hep şu üstlerdeki bannerlerin suçu,

Aklımızı bulandırıyorlar,

Tıklamadan edemiyoruz.

Eeee, bende tık-tık-ladım…

En çekici 49 erkek

Bayram değil seyran değil, nedir bu dedim?

Biz artık sadece, biscolata erkeklerini tanır başka erkek tanımayız!

Cillop gibi akdeniz ateşleri varken….

Çekici mekici 49 adam,

68 den çıkar 49

Nereye çekecekler diye düşünmeli miyim, düşünmemeli miyim?(ergen espri yeri anladın sen onu;-)

Üstelik artık top ten, hop ten, pop ten kavramına alışmışken,

Sayısal bir manası mı var bu 49 durumunun anlamadım vallahi.

Hem ülkede harbi çekici, adam gibi adam on taneyi bir araya bile getirmekte zorlanırken, kırk dokuzu nasıl bir araya getireceğiz?

Meğer ecnebi biraderler de joker olarak varmış.

Zati çakmıştım durumu.

Biz de mümkün mü

49 çekici bulmak.

Blog camiası olsa sayarım bir çırpıda, lakin ülkede yok be tatlım,-)

Böylesi yaratıcı beyinlerle dolu ülkede yaşarken insan zorlanmıyor.

Her gün yenilik, her gün mevzu, her gün hareket.

Sıkılmıyoruz,

Çağ üstüne çağ atlıyoruz,bu sayede.

Hep ileri, daima ileri.

Didaktik mana arama, bak keyfine.

Elalemin derdi beni gerdi sabah sabah, al sana bi m*nyaklık işte.

 

Benim çekici erkeklerim resimdekiler, seninkiler kim şeker?!

 

Vivaldi* Dört Mevsim*Kış

http://www.youtube.com/watch?v=nGdFHJXciAQ

 

 

 
Toplam blog
: 432
: 6177
Kayıt tarihi
: 08.10.06
 
 

Med cezir içinde kafasına estiği gibi yaşayan bir havva kızı birazcık kağıt kalem aşinalığı olmas..