Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

09 Mart '22

 
Kategori
Edebiyat
 

En Sevdiğim Adama..

İnsan gülüşünü özler mi?

Ben çok özledim o gülen gözlerini..

Binlerce kez bana kötü davransanda, içimde bir türlü kötüleyemiyorum seni yapamıyorum.

Yüreğimin en güzel köşesindesin..

Bize ait tek bir kare fotoğrafımız var, en üzgün olduğum anlarda bile silemediğim;

Yanyanayız bir bankta senin kolllarının birbirine kavuşturduğun,

Benım aramızdaki mesafeye rağmen sana eğilip poz verdiğim...

Her özlediğimde seni,  ekrandan gözlerine ve dudaklarına yakınlaştırdığım bir kare..

Sen ayrııldığımızı söylersin, ama ben daha ayrılmadım senden,, Etimle kemiğimle ruhumla ben hala sendeyim..

Zaman seni bana getirir mi bilmiyorum. 

Sadece gözlerinin içine bakabilmeyi bile özledim..

Dün Rüyamda seni gördüm, o kadar çok özlemişim ki 3 ay oldu sevgilim ,

Yüzünü göremeden ağlaya sızlaya geçen 3 ay..

Beni her gördüğünde sen zayıfladınmı derdin bana, 4 kg vermişim sensizlikten,

Sensizlik yemeden içmeden de kesti beni, olsundu senin derdin bile güzeldi sevgilim.

Senden gelen hüznün bile başımın üstünde yeri var.

Sana heybemde bir iki satır biriktirip buraya döküyorum.

Bunlar sana ulaşırmı bilmiyorum. Birgün senınle paylaşırmıyım bilmiyorum.

Birgün yeniden elimi tutup nefesımden öpermisin bilmiyorum.

Seni çok seviyorum..

Hayatımın anlamı en Sevdigim  Adama...

 
Toplam blog
: 12
: 28
Kayıt tarihi
: 02.03.22
 
 

  "Kaç aydır yaşamıyorum, sadece bekliyorum, bekliyorum, bekliyorum... Tanrım, yardım et!" ..