Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

26 Şubat '13

 
Kategori
Deneme
 

En sevdiğimi aldın sen toprak

En sevdiğimi aldın sen toprak
 

Merhaba toprak. Nasılsın bugün? Keyfin yerinde mi? Kaç cansız bedeni daha aldın bugün, karıştırdın kendine? Sen de sayamadın değil mi?

Olmuyor toprak, olmuyor böyle. Ben seni sevemiyorum bir türlü. Neden uğraşıyorsun benimle, neden rüyalarımdasın her gece? En sevdiğimi aldın benden yetmedi mi?

Kıskanıyorum seni anlasana, artık ona benden daha yakınsın diye. Artık onu görmeme izin vermiyorsun diye.

Özlediğim zaman ona sarılmak yerine, mezar taşının yanında sana sarılıyorum çaresizce. Onun kokusunu değil, senin kokunu çekiyorum içime. Söylesene hiç mi üzülmüyordun sen? Hiç mi sızlamıyor için? Yağmurdan çok benim gözyaşlarımla besleniyorsun. Benim acımdan alıyorsun sanki gücünü. Benim canımdan.

Şimdi yalvarsam sana, dünyaları sersem önüne, verir misin en sevdiğimi geri? Var mı böyle bir hakkın toprak, dindirebilir misin artık gözyaşlarımı. Yapamazsın biliyorum. Bu yüzden kızgınım sana. Onu benden alıp kendine karıştırırken biliyordum bir daha geri vermeyeceğini. Biliyordum. O artık senin.

En sevdiğimi aldın benden toprak. Bu yüzden midir yağmur sonrası saçtığın o güzel koku? Bu yüzden midir o rengarenk çiçekler? İstemem hiç birini. En sevdiğimi geri ver yeter.

 
Toplam blog
: 6
: 384
Kayıt tarihi
: 10.02.13
 
 

Kocaeli/İzmit ..