Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

31 Ocak '11

 
Kategori
Şiir
 

En son kamer buna şahit olacak

En son kamer buna şahit olacak
 

Bak birazdan gün batacak,
Gece yine sevgilisi olan,
Karanlığı koşacak.
Sevdaya dair ne varsa,
Soluk soluğa yaşanacak.
Yıldızlar göğe yükselirken,
En son kamer,
Buna şahit olacak... 

Sonra denizdeki yakamozlar,
Pırıl pırıl parlayacak
Dalgalar vururken kıyıya,
Gözlerim seni arayacak.
O kenarlarda saklanan sevdalar da,
Aşk kırıntılarından belkide medet umacak. 

Işığın gem vuracak sözlerime,
Belkide mil çekecek dillerime,
Dilsizim, sessizim
Sadece bakacağım öylece,
Yalnızlığımın tek şahidi gölgeme. 

Ruhum tenasühte artık.
Şavkın beni kendine kilitliyor,
Nefs ise sabırsız,
Sabah olmadan,
Senin bedeninde
Senle olup, sana doymak istiyor. 

Bir tek kamer şahit geceye,
Beden nefessiz
Vakit çaresiz,
Gece ise soluk soluğa
Yaklaşırken şuaya,
Göğün kızıllığı düşerken,
Buhura,
Ben senin ruhunda yeniden
Dem buluyorum. 

Güliz Katkar 

 
Toplam blog
: 6
: 911
Kayıt tarihi
: 31.01.11
 
 

Özel sektörde uzun yıllar üst düzey yöneticilik yaptım. İşletme eğitimi aldım. Şu an hayatımın en..