Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

20 Mayıs '10

 
Kategori
Kitap
 

En Son Yürekler Ölür

En Son Yürekler Ölür
 

En Son Yürekler Ölür


Maalesef son yıllarda okuduğum en başarısız kitaplardan biri.

Hediye geldiği için okumak zorunda kaldığım ve okuduktan sonra bu kadar tutulmasına da bir türlü anlam veremediğim kitap.

Kurgunun inandırıcı olmamasının yanı sıra anlatımdaki başarısızlık da tuzu biberi olmuş.

Okuyana tek yararı, yazarın organ nakli konusunda yaptığı araştırmalar ve açıklamalar diyebilirim.

Kitabın arka sayfadaki tanıtımından:

Bu kez yazar, aşk'ın yanı sıra organ nakli konusuna da dokundurmuş kalemini.

Yaşamla ölümün kıyasıya savaştığı yol ayrımında geçen çarpıcı bir öykü.

Yanı başımızda yaşanıyormuşçasına gerçek... "Sen, gözlerinden ateşler saçarak, zehirli oklarını bana yöneltirken, ben sana âşık oldum Nehir..."

"Sen, tüm şatafatlı tanımlardan sıyrılıp en doğal halinle, yaramazlık yapan çocuklar gibi boynunu bükmüş bağışlanmayı beklerken, ben sana âşık oldum Deniz..."

Yüreklere düşen ilk kıvılcımlar... Sonsuza dek süreceğine inanılan aşk, mutluluk...

Ve o uğursuz kaza! Kadının belleğinde kalan son sözcükler...
"Sıkı tutun Nehir!..."

 
Toplam blog
: 563
: 8587
Kayıt tarihi
: 30.03.10
 
 

Kişisel gelişim uzmanıyım. Yaşam Koçu, İlişki Koçu, NLP Uzmanı ve Eğitmeni, Kuantum Yaşam Koç..