Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

17 Eylül '17

 
Kategori
Beslenme / Diyet
 

En Tatlı Karışım

En Tatlı Karışım
 

En tatlı karışım


Bu hafta bir yazasım geldi size, bir yazasım geldi hiç sormayın. Bazen değişiklik gerekiyor  tabi, aman şuna dikkat buna dikkat diye yaşamak zorundayız kabul ediyorum ama hadi bir farklılık olsun da şu köşeyi biraz  renklendirelim.

Bilimden, bilinçten, gıda güvenliğinden bahsediyoruz da yeter be özgecim! Kahvemizi içerken bugün de yeni şeyler duyalım senden anlat bakalım neler var? “ diyen sevimli teyzelere, meraklı amcalara, sevgili gençlere, öğrencilere merhaba burdayım diyorum! Biraz da konuşalım şöyle tamam.

Uzun zamandır yeni ürün geliştirme ile ilgili konuşmadık. Ar- ge yakından ilgilendiğim ve üzerinde yoğunlaştığım bir konu olmasına rağmen, gıda güvenliği ve gündemdeki projelerden bahsetmekten sıra yeni ürünlere anca gelebildi.  Şu aralar hoşuma giden ve raflardan bize “ Ben farklıyım, ben en farklıyım “ diye seslenen şey : Kek karışımı. Yeni çıkan bir şey değil aslında ama etrafıma bakıyorum da bazı tüketiciler biliyor, bazıları ise hiç adını bile duymamış. Paket açıldıktan sonra dışarıdan sadece yumurta, yağ ve su eklenerek yapılıyor. Şuan sade, kakaolu, limonlu ve havuçlu olarak karşımıza çıkıyor. Hazır kek değil de, o kekin karışımını yapalım tüketiciler kendileri  yapsın mantığı ile üretilmiş. Yoğun hayat temposunda ve koşuşturma içerisinde çocukların “ Canım kek istiyor.” cümlelerine son vermeye yönelik farklı bir çalışma.

Böyle ürünler iyi ki var. İyi ki geliştiriliyor ve hayatımızda yer alıyor. Her konuda olduğu gibi beğeneni de var beğenmeyeni de. Yapması zor değil ama  “ Kolayı varmış ne güzel, neden yorulayım? “ diyeni de “ Aman ben kendim karıştırırım, ne diyorsun? “ diyeni de seviyorum, iyi bilirsiniz. 

Not :  “ Kek yapmaya çağıran teyzeler oluyormuş . “                            Sağlıkla Kalın!       

Gıda Mühendisi – Nermin Özge Bilge                                               

 

 
Toplam blog
: 385
: 303
Kayıt tarihi
: 20.02.15
 
 

Gıda Yüksek Mühendisi  ..