Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

23 Mayıs '08

 
Kategori
Deneme
 

En üst çekmece olmalıyım.

En üst çekmece olmalıyım.
 

Daha çok istiyorum...onu da bunu da. Sadece eşyalar değil istediğim, herşeyi, herkesi istiyorum. Hemen sahip olayım. Sonra da bir güzel tüketeyim.

Bana sonsuz sabır gösterin ve hep sevin. Hep en üst çekmeceniz olayım hayatta.
Bozulan eşyalarımı tamir ettirmek ne kadar da boş.
Hemen gidip yenisini alayım. Hatta bozulmasını beklememe gerek bile yok.
Hani cep telefonumu 6 ay önce almıştım ya ama modeli eskidi ki, hemen yenisini alayım.

Televizyonum ne kadar da küçükmüş. Daha büyüğünü alayım.

Sevgilim pek bir güzel kız...çok güzel, hakikaten öyle böyle değil. Fakat yine de şu her sabah durakta karşılaştığım kız sanki daha mı güzel ne? Belki de...belki de asıl o benim sevgilim olmalı.

Arabada giderken dinlediğim radyo kanalında çalan müzik ne kadar da güzel ama ya daha güzeli şu anda diğer kanallarda çalıyorsa...en iyisi hepsini dolaşayım kararımı ona göre veririm.

Ben dünyanın merkeziyim ya. Herşey yani tüm güzellikler ve iyi şeyler demek istiyorum, hep bana doğru olmalı.

Bugün yeni bir film vizyona giriyor. “İndiana Jones...” hah işte ona da gittiğimde hemen yer bulayım. Açıkta kalmayayım.

Bu kadar ben merkezli ve tüketen bir yazıyı nasıl yazdın diye soracak olursanız.

Sebebi şu resimdeki televizyonlardır.

O televizyonlar hafta sonunda sıra sıra dizilmişti kaldırım kenarına. Eminim bozuk oldukları için değil de eski oldukları için konmuşlardı öyle kaldırıma.

Tıpkı dostluklarımızı işimize gelmediğinde koyduğumuz gibi koymuşlardı onları da kenara.

Sonra yağmur yağdı. Öncesinde çalışıyor olsalar da artık çalışamayacaklardı.

Kimseye yar olamadılar, bizden başka.

Önce kullandık ve tükettik. Sonra sıkıldık. En sonra da attık.

Tüketim toplumunun ve ben merkezli hayatların esiri mi olduk ne?

 
Toplam blog
: 237
: 1302
Kayıt tarihi
: 06.08.07
 
 

Biyolojinin son yıllarda, özellikle son 10 yılda içeriğinin yoğun bir şekilde moleküler düzeye inmes..