Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

12 Nisan '14

 
Kategori
Haber
 

En uygun ceza!

En uygun ceza!
 

Rahat uyu Mert'im


Mert'in katili yakalandı!

Kars'ta 9 yaşındaki Mert Aydın'ı kandırarak kaçırıp tecavüz eden ve hunharca katleden  sapık yakalanınca ilk arzusu su içmek olmuş. 

Susamış demek ki...

Yaşayan her canlının en temel ihtiyaçlarından biri su ve hava.

Olayı  "neden yaptığını" bilmediğini söyleyen katil    küçük Mert'in de suya havaya yemeye içmeye ihtiyacı olmadığını  düşünmüş olabilir mi?

Suçunu ikrar eden 23 yaşındaki sapık aykut balk Erzurum'da "istirahate" çekildi.
Doğrusu hem sevindim hem...

"Ağırlaştırılmış Müebbet Hapis"  bu sapığı memnun etmekle kalacak diye üzüldüm,  isyan ettim.

****

Katil, cinsel taciz ve tecavüzcülerine verilmesi gereken en iyi  ceza  İDAM olmalı!
Artık Samanpazarı mı olur, Sultanahmet mi, Taksim de mi yapılır buna Yargı karar versin.  

Bu ve bunlar gibilerini besleyecek ne gücümüz var ne de mecburiyetimiz.

Yeter artık!

Gülriz Yiğit 

 
Toplam blog
: 258
: 1033
Kayıt tarihi
: 10.08.08
 
 

Ankara'da doğdum. Balıkesir'in  ilçesi Ayvalık'ta yaşıyorum. TSM ve  tiyatronun biraz da olsa toz..