Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

18 Ocak '19

 
Kategori
Güncel
 

En Yeni Çılgınlık

   Facebook ve instagram kullanıcıları  #10yearschallenge #decadechallenge etiketleri altında 10 yıl önceki fotoğraflarla bugünkü fotoğraflarını karşılaştırıyor.

   Öncesi ve sonrası

   Şaşırtıcı değişimler

   2009daki emoluk akımı

   Nostaljiye yolculuk

   Ne günlerdi, değil mi?

   Bu çılgınlık yıllar içerisindeki değişimi ortaya serdi. Kişinin fiziği değişebilir. Önemli olan duygu, hissiyat. İnandığın doğrular değişti mi değişmedi mi? Evet bende karıştırdım eski fotoğraflarımı 10 sene önceki kendime baktım. Sonra, ‘Ne değişti? dedim o günden bu güne…

     Ne önceliklerim, ne kurallarım, ne de inadım. Hiçbir şeyden ödün vermemişim. Yaş 32 olmuş, sadece inandığım doğrulara daha da inanmışım. Daha çok üzerine gitmişim. Nazımı sevdiklerime, sözümü önüme katmışım…

   Peki, fotoğraflar değil de duygularımızın ve hislerimizin geçmişi trend olsaydı hangi duygular üzerinde dururdunuz?  

   Hatta şunu da paylaşmak isterim. Mayıs 2017 yılında,  Arçelik anneler günü için farklı bir konsept içerisine girmişti. 10 sene sonrasına geleceğe mektup yazmaktı konsept. Bunu duyunca her zaman ki gibi kahvemi pişirdim sonrada bilgisayarın başına geçtim. Hurriyet.com.tr/kelebek/arcelik-anneler-gunu sayfasını açtım veee bende, 10 sene sonrasına bir mail attım. Artık işlem tamamdı. Hediye verdim kendime. 10 sene sonraki bana mektup yazdım. Kısacık, çok da duygusal olmayanAnneler gününe özel arçelik 10yıl sonrası için kendi kendimize sürpriz hazırlatmıştı. Tabi ben bir anne değilim ama 4 kere anne yarısı oldum. Neyse konu bu değil. İster kendinize, ister çocuğunuza yani geleceğe anı bırakın geçmişe dertlenmeyin.  :)

 

 
Toplam blog
: 58
: 264
Kayıt tarihi
: 19.03.17
 
 

Var bi'hayalimiz  ..