Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

14 Mayıs '08

 
Kategori
Doğal Hayat / Çevre
 

Endonezya'dan gelen mısırlar kimin? Kobay mı olduk. Genleriyle oynanmış ürünlere dikkat

Endonezya'dan gelen mısırlar kimin? Kobay mı olduk. Genleriyle oynanmış ürünlere dikkat
 

Amerikada protesto edilen genleriyle oynanmış mısır


Nerede görüyorsam sordum ithal edildiği yer Endonezya, Malezya
hepsi inci gibi. Bazen bebelerin elinde görüyorum tüylerim diken diken oluyor. Rahatlatsın bir bilen varsa beni. Gerçekten denetim var mı ithal ürünlerde? KOBAY MI OLDUK? (GENLERİYLE OYNANMIŞ ÜRÜNLERE DİKKAT) . Amerikada protesto ediliyor. Kullanılmıyor.

AVRUPADA YASAKLANDI. TÜRKİYE MISIR CENNETİ OLDU. Böceklere karşı dirençli olan "MON810" ve bunun gibi türler AB tarım kurulunun gen değişimi üzerine son kararı vermesine kadar yetiştirilmeyecek. GDA ürünlerin ne kadar tehlikeli olduğunu anlamalıyız. Genetiği değiştirilmiş ürünlerin tohumlarının geri kalmış ülkelere yardım olarak gönderildiği doğru mu? Bir ülke kendi halkına yapmadığı yanlışları başka halklara yapmamalı. Irak sınırlarında kullanılan Amerikan tohumlarının da genetiği değiştirilmiş ürünlere ait olduğu Türkiye' nin temiz sağlıklı (artık halkının ihtiyacını karşılamayan) tarımsal ürünlerinin ekilen alandan elaltından yabancılara bağlandığı söylentisi doğru mu bilmiyorum fakat bir çok kaynaktan duyuyorum.

Yeşil elma aldım ithal. Bir dilim yedim tadı bir tuhaftı. İki ay bozulmadan öyle masanın üzerinde durdu.D üşündüm acaba yersem kanser mi olurum yoksa benim de ömrüm uzar mı onlar gibi diye düşündüm durdum.

Karar verdim 869' lu yerli ürün kullanacağım. Yine de bir garantisi var mı bilmiyorum.

O kadar yanlışlar yapıldı ki septik olacağım belki de oldum. Korkuyorum...

 
Toplam blog
: 28
: 497
Kayıt tarihi
: 12.05.08
 
 

DOĞA, SANAT, HAYATA DAİR HERŞEY. İzmir de doğdu… Resim sanatçısıdır. Resim sanatçısı Fatma Eye ve 1..