Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

21 Ocak '13

 
Kategori
Şiir
 

Enel - Yalnız

Enel - Yalnız
 

Karardı hava, oldu gene gece ah ben enel-yalnız

Ne rakı ne şarap derdimi almaz, derim enel –yalnız

…….

Bakışlarının derisi yüzülmüş her kadın beni bulur ah

Bir anlasalar beni diye düşlerim de gene enel-yalnız

…….

Olmam asla “…selam verdim o yare” cilerden bilen bilir

Kadimdir, dosttur, ikirciklidir kalırım her halde enel-yalnız

…….

Gül dikensiz olmaz der eskiler, doğru sözdür atalar sözü

Dikeni vardır gülün ne de olsa, sorsalar bana, enel-yalnız

…….

Bir cigara tütününe sarılırmış özlemler vallahi öğrendim

Rakı dahi dost olmaz bazen, şiir ve ben derim enel-yalnız

…….

İbrahim anladı da biraz geç oldu, azdır şiir dışında dostu

Okur da “tayyareci” olmuş şairler bu zamanda; o, enel-yalnız.

 

 

Antalya / Ocak 2013 

 
Toplam blog
: 75
: 364
Kayıt tarihi
: 10.07.08
 
 

55 yaşında dershanelerden SSK emeklisi edebiyat öğretmeniyim... Aslen İzmirliyim... 95 yılından b..