Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

21 Aralık '13

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Enfal 48 yaşanıyor Allah(c.c)ım , Bilsinler ki güç kulda değil Allah(c.c) tadır!

Enfal 48 yaşanıyor Allah(c.c)ım , Bilsinler ki güç kulda değil Allah(c.c) tadır!
 

resimler netten alıntıdır


Bugünlerde o denli büyük bir gündemde geçiyoruz ki, hayretler içinde kaldığım anda her zaman sığındığım Allah(c.c) a daha çok sığınırım. Kur’an-ı Kerim’e bir kez daha dönerim. Bugünde Allah(c.c)ın biz aciz kullarına vahy ettiği Kur’an-ı Kerim’e  döndüm. Enfal 48 ve 49.uncu ayetleri gördüm.Önce bu ayetlerinin mealini belirtmek gerek.

48- Şeytan, onlara amellerini güzel gösterdiği zaman, “Bu gün insanlardan size galip gelecek yoktur, ben de size yardımcıyım.” demişti. Fakat iki tarafın karşı karşıya geldiği görününce arkasını dönüp kaçtı ve şöyle dedi: “Ben sizden kesinlikle uzağım. Ben sizin göremeyeceğiniz şeyler görüyorum ve ben Allah’dan korkarım. Ayrıca Allah’ın azabı çok çetindir.”

49- O sırada münafıklar ve kalblerinde hastalık bulunanlar,  ”şu adamları dinleri aldattı” diyorlardı. Oysa her kim Allah’a tevekkül ederse bilsin ki, Allah galiptir, güçlüdür ve hikmet sahibidir.

Bugün bir kanalda olanlar konuşulurken hayretler içinde kaldım. Bir an için bir cümle tekrar dudaklarımın arasından döküldü. “Benim hırsızım haram yemez”.  Sayılamayacak kadar bir para trafiği olacak ve  görüntüler olacak, bunun karşılığı ben zemzemle yıkandım diğer insanlar sahtekar denecek. Bunu anlamak mümkün değil.  Şeytan bile Allah(c.c) tan korkarken şeytanın kandırdıkları Allah’tan korkmuyorlar mı? Biliriz ki mahşer yaşamı vardır. Mahşer yaşamından hiçbir kul kaçamayacak. İlginç olan Gülen’in Allah(c.c)tan adeta” kahhar” sıfatını istediğini medyadan seyrettik.  Gerçek Allah(c.c) korkusu olanın kurtulacağı bir sınama, lakin kulu güçlü görenlerin kaybedeceği bir sınav. Mahşerde 74 milyon insan bu  olayın hakkında bile hesap verecek bunu kullar unutmasın. Makamların değil takvanın değerlendirildiği yerdir o MAHŞER.

 
Toplam blog
: 81
: 1191
Kayıt tarihi
: 13.02.11
 
 

Ben kimim? Ben 55 yaşında hekimlik sanatını icra eden bir kişiyim. Adım Selçuk Şensöz. Bugün için..