Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

24 Aralık '15

 
Kategori
Anne-Babalar
 

Engelli çocuğu olan Anne Babalar sahte Hocalara umut bağlamamalı

Engelli çocuğu olan Anne Babalar sahte Hocalara umut bağlamamalı
 

ENGELLİ ÇOCUĞU OLAN ANNE BABALAR SAHTE HOCALARA UMUT BAĞLAMAMALI


Araştırmalarımda engelli çocuğu olan ailelerin çevrece ya da bazı sapmış inançlara sahip insanlarca yanlış yönlendirildiğini fark ettim. Mesela ailenin engelli çocuğu oluyor ve bazı yanlış inanca sahip insanlar ‘ Senin çocuğunu falanca hocaya götürelim, okutalım. Engelliliği geçer. Hocanın üfleyişi çok iyiymiş’ gibi aileyi yanlış umutlara sürüklerler bu tip insanlar. Aile engelli çocuğu olduğunda o dönemde yaşadığı boşluğu maalesef bu tip suistimal eden insanlar çıkıyor. Kesinlikle bu tip şeylere inanmayın. Burada tek çare tıp çözümü ve anne babanın duası. Tıp çizgisi dışına çıkmayın ve doktorların yönünde hareket edin. Ayrıca Allaha ulaşmanızda aranıza hoca koymanıza gerek yok. Anne babalar çocuklarının iyiliği için bizzat kendileri sürekli dua etmeliler. Allahtan ümit kesilmez. Rabbimiz ol derse her şey olur. Anne baba duasının Allah katında da değeri çok büyüktür. Aşağıda birkaç sahte hocalar tarafından kandırılmış ailelerden haberlere konu olmuş linkleri paylaşarak yazımı sonlandırıyorum.    
 
* * *
 
'Kızını ahirette üzgün görüyorum' diyerek profesörü dolandırdı
 
Engelli çocuğu hayatını kaybeden Ankaralı profesörü hedef belirleyen sahte hocanın müridi, 'Kızını ahirette üzgün görüyorum' diyerek yüz binlerce lira para kopardı...
 
http://medyabar.com/haber/89642/kizini-ahirette-uzgun-goruyorum-diyerek-profesoru-dolandirdi.aspx
 
* * *
 
"Kanseri dua ile tedavi ediyorum" diyerek tartışma yaratan ……………………’den dua almak isteyen yüzlerce vatandaş, Halk Eğitim Merkezi'nde izdihama neden oldu.
 
http://www.haberaktuel.com/erzurumda-sahte-hoca-10-ytlye-sifa-duasi-ediyor-haberi-138743.html
 
Toplam blog
: 358
: 662
Kayıt tarihi
: 22.12.12
 
 

4 Aralık 1982'de Kütahya'nın Tavşanlı ilçesinde doğdu.Tavşanlı Fevzi paşa ilköğretim okulu,İmam h..