Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

12 Eylül '17

 
Kategori
Eğitim
 

Engelli Kamu Personeli Sınavı

Engelli Kamu Personeli Sınavı
 

Salih Arıkan kitap okurken


Arkadaşlar bildiğiniz gibi her Ekpss sınavından önce Halk Eğitimle kurslar açıyoruz. Bu kurslara katılan ve memur olan arkadaşlarımız var. Beni arkadaşlarımız arıyor Ekpss kursunuz var mı bende beni sosyal medyadan takip edecek yâ da eposta adresinizi vereceksiniz çünkü bizim bilgilendirme mail grubumuz var. Bazı arkadaşlarımız takibe başladı. Bazıları da aman daha kurs başlamamış deyip takip etmiyor. Kendileri bilir. Daha sonra kurs ve sınav bittikten sonra arayanları avutmaksa bize düşüyor. Sınavı kazandın memur oldun her şey güllük gülistanlık mı olacak. Bir görmeyen notere bankaya gidecek şahit istenecek. ortapetik engelli arkadaşım bina girişlerinde sorun yaşayacak. Evlenmek isteyecek sen engellisin sana kız mı verecekler. Yâ da iki engelli evlenirse nasıl işlerini yürütecek. ee engelsizde seni kabul etmeyecek o yüzden engellilerin ve ailelerinin bir arada olması ve deneyimlerini paylaşması çok önemli. Dün bir görme engelli çocuğu olan anneyle görüştüm. Çocuk okula gidiyor. Çocuğumuz görmüyor. Ne bilgisayar biliyor nede kütüphanelerden haberi var. Ben elimden geldiği ölçüde anlattım. Görmeyenlere yönelik birçok sesli kitap üreten kütüphanelerden bahsettim. Farklı illerden de olsa ben bildiğimi anlatıyorum. Aileler sorunlarıyla nasıl baş edeceğini bilmiyor. Farklı kişilerle kavga ediyorlar. Ve kendileri aşılabilecek sorunlarla yaşıyorlar. Aileler haklarını bilmiyor kime nasıl başvuracaklarını bilmiyor. Ben onun için ısrarla engelliler ve aileleri bir arada olmalı diyorum. Dünkü yazımda da belirttiğim gibi benim iletişim bilgilerimi herkese verebilirsiniz İzmir içi ve dışı hiç fark etmez. Tel: 0506 514 96 93,E-posta: slh.arikan@gmail.com, skayp: saliharikan2

 
Toplam blog
: 1156
: 67
Kayıt tarihi
: 17.11.16
 
 

1977 Manisa Akhisar'da doğdum. 1986 İzmir Bornova İzmir Körler Okulu'na başladım. 1997 İzmir Karaba..