Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

09 Mayıs '18

 
Kategori
İzmir
 

Engelliler Haftası Yaklaşıyor

Engelliler Haftası Yaklaşıyor
 

Aşmak İçin hareket


Evet, 10 16 Mayıs Engelliler Haftası bu haftada neler yapılabilir. Konferanslar Paneller Radyo TV Programları Gazete yazıları Okullarda Seminerler yapılır. Engellilere yaşatılan sorunlar gündeme getirilir.

Erişilebilirlik Eğitimi ve sosyal hayata katılım ve istihdam sorunları var. Bu sorunların çözümleri için neler yapılmalı tartışılmalı.Yasalardan ve uygulamalardan kaynaklı çözümler gündeme getirilip çözüm için kamuoyu baskısı oluşturulur.

Bakalım göreceğiz ben İzmir'deki tüm Kurumlara engelliler haftası etkinliklerini yazıyla sordum. Cevap verenlere teşekkür ederim. Sadece Aile Bakanlığı İl Müdürü konuşma yapacak. Onun dışındakiler eğlence Spor piknik gibi lay loy lom işler. Sadece Orta Liseden arkadaşım olan görme engelli Cem Cansızın Konser verecek olması güzel başarı hikâyeleri zaman zaman olumsuz algıları güçlendirse de gerekli olduğu yerlerde var. Ben takip deyim bu haftada neler konuşulacak ve hangi çözümler için adımlar atılacak.

Salih Arıkan,Tel:0506 514 96 93

 
Toplam blog
: 1156
: 67
Kayıt tarihi
: 17.11.16
 
 

1977 Manisa Akhisar'da doğdum. 1986 İzmir Bornova İzmir Körler Okulu'na başladım. 1997 İzmir Karaba..