Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

29 Kasım '17

 
Kategori
Kent Yaşamı
 

Engelliler Hayatın İçinde Olmalı

Engelliler Hayatın İçinde Olmalı
 

Salih Arıkan


Tüm etkinliklere katılmalı ve yaşanan sıkıntıları belirtmeli ve çözümü için mücadele etmeli her etkinliğe katılınca diyalog olacak bu diyalog'lar sohbetler insanların birbirini tanımasını sağlayacak.

Biliyorum anlattığım kadar kolay değil ama mücadele etmeye değer başka şansımızd a yok. Bizden sonra gelecek engellilere birazda olsa rahat bir ortam bırakabilirsek. Daha az zorlanırlar.

Ben duyabildiğim Konferans Panel Bilgi Şöleni Haftalık Sohbet katılmaya çalışıyorum. Şöyle bir sorun yaşıyorum. Toplantı yeri ve Adresi geliyor. Ben diyorum ki hangi Otobüs geçer ve hangi durakta durur. Bunlar toplantı duyurularında yer alırsa çok daha kolay olur benim için. Asla biri beni gelip alsın demiyorum. Ben o toplantıya kendi çabalarımla gidip gelmek istiyorum. Böyle yapmazsam özgürlük bağımsızlıktan nasıl bahsedebilirim. Kendimle çelişmiş olurum. Bazıları da sana birini görevlendirelim diyor. Ben görevlilikten değil gönüllülükten yanayım. Benim bulunduğum yerden geçiyordur alabilir ama sadece benim için gelmesini istemem.

Bir de şöyle bir sorunla karşılaşıyorum. Ben bir toplantıya kendi çabalarımla gidiyorum. Bazen dönüşte beni zorla kendileri götürmek istiyorlar. Ben buna da karşıyım nasıl geldiysem öyle dönerim. Sadece Otobüslerin Saatleri geçtiyse yardım isterim. Bizim isteğimiz yardım edebilir miyiz diye sormak gerekir. Yardım istemiyorsa zorla yardım etme davranışından vazgeçmek gerekiyor.

Salih Arıkan, Tel: 0506 514 96 93

 
Toplam blog
: 1156
: 67
Kayıt tarihi
: 17.11.16
 
 

1977 Manisa Akhisar'da doğdum. 1986 İzmir Bornova İzmir Körler Okulu'na başladım. 1997 İzmir Karaba..