Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

20 Mayıs '09

 
Kategori
Gönüllülük
 

Engellilere yardım kampanyası...

Engellilere yardım kampanyası...
 

Haydi Engellilerimize Destek olalım..


Bugün, 19 MAYIS 2009

Çok özel bir gün..

Hem bayram sevinci, hem hüzün.

Birçok duyguyu birlikte yaşadık..

Biraz önce Show TV'yi izlemeye başladım.Programın başını maalesef kaçırdım..

Programda;

Sn.ALİ KIRCA, Sn.MÜSLÜM GÜRSES, EBRU AKEL, Tan Sağtürk, Sanatçılar, Doktorlar, Mimarlar, Hukukçular, bazı milletvekillerimiz var..

Engelliler için Bağış Kampanyası başlatmışlar..

Amaç;

Engelli vatandaşlarımıza maddi, manevi ve ayni yardım sağlamak..

Ameliyat olma şansı olanların gönüllü Doktorlar tarafından ameliyatlarının yapılması, ameliyat sonrası fizyoterapi vb. tedavilerinin yapılmasının sağlanması..

Maddi durumu yardım yapabilecek düzeyde olanlardan maddi destek sağlanması..

En alt düzeyde yardım yapabileceklerin , hiç değilse verilen SMS numaralarına boş mesaj göndermesi..

Bugün sağlam olabiliriz.

Yarın şartlar ne olur bilinmez.

Belki içimizden bazıları kaza veya hastalık sonucu, sayısı binlerce olan engelliler arasına katılabilir.

Ya da hep bugünkü gibi sağlıklı oluruz..

Engelsiz olma şansımız ömür boyu devam eder..

Engellilerin durumunu anlayabilmek, idrak edebilmek için;

Bir an gözlerimizi kapatalım..

Her taraf kapkaranlık..

Hiçbirşey göremiyoruz, değil mi?

Bir an kulaklarımızı tıkayalım..

Birden sesler duyulmaz oldu..

Hiçbirşey duyamıyoruz, değil mi?

Ayaklarımız tutmasa, yürüyemeyeceğiz..

Daha buna benzer birçok şey başımıza gelebilir..

Mevcut Engelliler Yasası, onlara istihdam sağlanması..

(engelli istihdam oranı %2'den %3'e çıkarılmış. Ama yeterli değil tabii.)

Şehir yaşamında, ev yaşamında, iş yaşamında ENGELLİLERİN daha rahat ve kolay bir şekilde hayatlarını devam ettirebilmeleri için daha birçok düzenlemeler yapılması gerekiyor.

Kendimizi onların yerine koyarak, empati yoluyla çözümler üretmemiz gerekiyor.

Program hala devam ediyor.

Bağışlar devam ediyor.

Hedef;1400 Engelliye destek olmak. (Ameliyat olmalarını sağlamak)

Ekranda altyazı geçiyorlar sürekli.

SMS:

5787'ye boş mesaj atabiliriz.

Banka hesap numaraları veriliyor.

On-line Bağış için;

http://www.ozurlulervakfi.org.tr

Özürlüler Vakfı Çağrı Merkezi:

0212.473.07.07-0212.473.24.24-0212.473.36.36

Şu an itibariyle;(SAAT:00:00)

Toplanan BAĞIŞ: 315.936. TL

Taahhüt : 9.000. TL

Kalan Ameliyat : 1.274 KİŞİ


Yurt içinden ve dışından bağış telefonları devam ediyor.

Bize düşeni yapabilmemiz dileğiyle.

Haydi,

ENGELLİ VATANDAŞLARIMIZIN yüzünü güldürelim.

HEP BİRLİKTE GÜLELİM.

Herkese sağlıklı günler diliyorum.

selma er.

Tarih:20 Mayıs 2009 oldu.

saat:01:37

Uykum kaçtı yine.

Baktım blogum hala onaylanmamış.

Bu arada show tv'deki program hala devam ediyor.

Bağışlar bayağı artmış.

Şu andaki son durum;

Toplanan BAĞIŞ : 532.166. TL

Tahhüt : 1.269.000.TL

Kalan Ameliyat : 680 kişi

Bağışları ile destek verenleri tebrik ediyorum.

Onlara engelliler ve toplumumuz adına teşekkür ediyorum.

B A Ğ I Ş L A R A D E V A M diyorum.

Kampanya 15 Haziran 2009 tarihine kadar devam edecekmiş.

İyi geceler.


selma er.

 
Toplam blog
: 90
: 2676
Kayıt tarihi
: 30.01.09
 
 

Merhaba, Marmara Ünivesitesi İşletme Fakültesi ve Anadolu Üniversitesi Halkla İlişkiler mezunuyum..