Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

06 Kasım '18

 
Kategori
Üniversitelinin Sesi
 

Engellilerle İlgili Yapılabilecek Sosyal Sorumluluk Önerisi

Engellilerle İlgili Yapılabilecek Sosyal Sorumluluk Önerisi
 

Salih Arıkan


2007'den itibaren görmeyenlere yönelik Bilgisayar kursları yaptık. Bu alanda bir kaç öğretmen de yetiştirdik. Biz Halk Eğitim Müdürlüğüne görmeyenlere yönelik bilgisayar kursu yapmak istiyoruz dediğimizde sanki başka birileri yokmuş gibi bir kaç hoca öneriyorlar. Piyasada tekelleşmiş bu hocaları tercih etmiyorum ve bu tekel olduğu sürece de Halk Eğitimle Kurs yapmayı düşünmüyorum. Benim önerim şu bu tekelleri kırmalıyız. Bence Bilgisayarla ilgili her bölümde ekran okuyucu programlar ders olarak okutulmalı. Üniversitelere bir ders konulmalı bu konuda farkındalık yapılmalı bu etkinlikte Bilgisayarla ilgili bölümlerdeki öğrencilere ekran okuyucu programlar öğretilmeli. Bu programların geliştirilmesinde kafa yoracak çalışmalar yapılmalı. Bizden öneri önce seçmeli ders sonra da zorunlu ders haline gelirse biz de rahatça kurs verecek hoca buluruz. Bilgisayar kursu verebilecekler bu alandan olmayınca Bilgisayar hocaları da bu programları bilmeyince görmeyenlere yönelik Bilgisayar kursları sağlıklı yürümüyor. İnşallah yazımız Kamuoyunda karşılık bulur. Salih Arıkan,Tel: 0506 514 96 93

 
Toplam blog
: 1156
: 67
Kayıt tarihi
: 17.11.16
 
 

1977 Manisa Akhisar'da doğdum. 1986 İzmir Bornova İzmir Körler Okulu'na başladım. 1997 İzmir Karaba..