Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

03 Eylül '14

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Engellilik bir dava...

Engellilik bir dava...
 

Engellilik Bir Dava...


 Sevgili kardeşlerim…Öncelikle sizleri saygıyla, hürmetle selamlıyor sevgiyle kucaklıyorum.Öncelikle kısaca kendimden bahsetmek istiyorum.

Babam %70 görme engelli. Annem %40 işitme engelli. İki ağabeyim hem işitme, hem konuşma

engelli. Ağabeylerimin evlendiği yengelerimde hem işitme,hem konuşma engelli. Ben ise ailenin tek engelli olmayan çocuğu. Farklı bir ortamda büyüdüm. Allah razı olsun babamdan. Bana engelliliğin ne olduğunu veengelli ağabeylerimin topluma kazandırılmaları noktasında hep öğütler verdi. Başarmıştık. Büyük ağabeyim Kütahya karate kungfu şampiyonu olmuştu.

Ortancaağabeyim ise Denizlispor’da oynadı. Topluma kazandırmıştık onları. Şimdi ise iki ağabeyim de emekli oldular. Bu noktaya gelmemiz kolay olmadı tabi. Çoksıkıntılar çektik. Sıkıntılar eşliğinde babamdan engelli nedir, topluma nasıl kazandırılır gibi konuları yaşayarak öğrenmiştim.

Engelli kardeşlerimize yönelik kişisel gelişim adında bir kitap çalışmasına başladım. İki yıl çalıştım. Şu ilginç sonuca vardım: Dünyada engelli olmayan insanlara kişisel gelişim eğitimlerinde hep engellilerin başarı hikayeleri anlatılıyordu. Dünya genelinde tarihe isim yazdırmış insanlara da baktığımızda çoğunun engelli olduğunu görürüz. Engelliler ise bu durumun farkında değillerdi. Başarılarının tüm insanlığa ilham örnek teşkil ettiklerini göremiyorlardı. Sadece dünya değil ahirette de engellileri büyük mükafatlar bekliyordu. Allah-u Teala’nın engelliler ile ilgili hassasiyetini gördükten sonra iyi ki engelli kardeşlerime hizmet ediyorum dedim. Çünkü Allah engellilere hizmet edene de hoş bakıyor. Hamdolsun.

    Son olarak engelli kardeşlerimize şu tavsiyede bulunuyorum. Kendilerini topluma ispatlamak için uğraşmasınlar. Allah’a bağlılıklarını ispat etmek için gayret etsinler. Kendini Allah’a sevdireni tüm kainat sever. Düşünün denizlerde balıklara varıncaya kadar, alemdeki meleklere varıncaya kadar bütün mahlukat onu sever. Yani rabbim sevdiğini sevdirir.

Başarı yolunda ilerleyin. Hedefiniz olsun. Diğer evlerinden çıkamayan engelli kardeşlerimize topluma kazandırmak için mücadele edin. Engellilik bir dava. Bu davanın yıldızı olun. Olun ki tüm insanlık sizi örnek alsın.

 
Toplam blog
: 358
: 662
Kayıt tarihi
: 22.12.12
 
 

4 Aralık 1982'de Kütahya'nın Tavşanlı ilçesinde doğdu.Tavşanlı Fevzi paşa ilköğretim okulu,İmam h..