Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

08 Ağustos '17

 
Kategori
Sivil Toplum
 

Engellinin Sesi

Engellinin Sesi
 

Salih Arıkan


Ülkemizin her yerinden arkadaşlarımız var. Biz İzmirdeyiz’ya ağabey İzmirden Engellinin Sesi Dergisi beni aradı dergi satıyorlarmış alalım mı ben almayın istismarcılara para yedirmeyin diyorum.  Yine başka bir ilden arkadaşla telefonda sohbet ediyoruz. İzmirden bir Dernek geldi Okullarda Zarf Dağıtıyor. Dedim ki bu paralarla ne yapıyorsunuz İş Kur Kursu yapıyoruz. Arkadaş iyide İş Kur zaten tüm masrafları karşılamıyor mu ben ısrarla engelliler adına yapılan bu Faaliyetleri desteklememenizi önemle rica ederim.

Gazete Dergi Kırtasiye Malzemesi Okullarda Para Toplama Engelliler adına Kanserliler adına ne olursa olsun Engelliliği istismar eden kişi ve Kurumlara asla müsaade etmeyin. Lütfen Sosyal Medyada Örgütlenelim. Biz müdahil olmadığımız için yeni istismar alanları açılıyor. Dün beni biri aradı eee oğlu psikolojik tedavi görüyor. süreli iki yıllık rapor vermişler. Demişler ki engelli olarak EKPSS Sınavına girip kolay yoldan Memur olsun. Çocuk baş vurmuş sınava girmiş şu an inceleniyormuş.

Herkes üzerine düşeni yapmalı Engelli istismarına dur denilmezse bizim üzerimizden çok paralar kazanılmaya devam edilecek. Duyarlı Vatandaşlarımıza Duyurulur.

 
Toplam blog
: 1156
: 67
Kayıt tarihi
: 17.11.16
 
 

1977 Manisa Akhisar'da doğdum. 1986 İzmir Bornova İzmir Körler Okulu'na başladım. 1997 İzmir Karaba..