Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

26 Ocak '12

 
Kategori
İzmir
 

Engellinin seyahat özgürlüğü

Engellinin seyahat özgürlüğü
 

Engelli yolunu işgal


Bilindiği üzere belediyeler son yılllarda güya engelli vatandaşların, engelle karşılaşmadan seyahat etmesi için kaldırımlarda tekerlekli sandalyelerin geçebilmeleri için yola iniş ve çıkış platformları yaptı. Bu platformların % 50 den fazlası zaten iniş ve çıkış için elverişli değildir. Bunlara bir de düşüncesiz vatandaşlar araçlarını park ettiklerinde bu iniş ve çıkışlardan yararlanma olanağı bulunmuyor. Ben engelli vatandaş için yapılan yolu işgal eden aracın fotoğrafını çekip gün,yer, adres vererek durumu İzmir Emniyet Müdürlüğü'ne yazılı olarak bildirdim. Gelen yanıt şu şekildedir < belirtilen="" günde="" 155="" hattına="" böyle="" bir="" ihbar="" gelmediğinden="" işlem="" yapılamamıştır="">> .Kamuoyunun bilgisine sunmak istedim. Ama şu bilgiyi de ayrıca aktarayım, başka bir gün yine fotoğraf, cadde, sokak ve 155 e bildirim yapıldı. Bu kez ise hiç yanıt yok. Dolaysıyla engelli vatandaşın seyahat özgürlüğünü kısıtlayanların bu umarsızlıklarına şaşırmamak gerek. Doğrudan mağduriyetim olmadığı için bu duruma  göz yumanlar hakkında ancak bu şekilde şikayette bulunabilmenin üzüntüsünü yaşıyorum.

 
Toplam blog
: 25
: 400
Kayıt tarihi
: 20.01.12
 
 

1958 doğumluyum. İlk, orta ve lise öğrenimimi babamın subay olması nedeniyle İzmir, Ayancık, Anka..