Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

15 Ekim '10

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Engelsiz Gazete

Engelsiz Gazete
 

O değil de;

Bugün Sayın Yazarım Selma Gürbey Taşdelen'den bir mail aldım. 'Engelsizgazete' de yazmak ister misiniz?' diye sormuş. Tabii ki kabul ettim. Yetkililere bu platformda bana da yer verdikleri için teşekkür ediyorum.

http://www.engelsizgazete.com

O değil de;

Bilmem farkında mısınız. Milliyet Blog, duruşuyla her daim kendinden çok emin bir tavır sergiliyor...

Bu sayfalar üzerinden zaman zaman farklı gazete ve sitelerin adreslerini linklerini veriyoruz. Bununla ilgili bu güne kadar hiçbir sıkıntı yaşamadım. Sizlerin yaşadığınızı da zannetmiyorum. İtiraf edeyim bu çok hoşuma gidiyor.

O değil de;

Bir çoğumuz Milliyet Blog dışında başka yerlerde de yazıyoruz. Buradaki arkadaşlarla başka sitelerde karşılaşmak hoş oluyor. Eski bir dostu görmek gibi...

O değil de;

Bazı insanlar bu yazma isteğimizi merakımızı hiç anlamıyorlar. 'NEDEN' diye hayretler içinde kalıyorlar. Söyleyecek sözü olanlar mı yazar acaba diye fikir üretmeden geçemeyeceğim.

Yazılanları beğenmeyenler olabiliyor. Hakaret boyutuna varmadığı sürece bunda da bir sıkıntı yok.

O değil de;

Evet, bu bahçeyi gerçekten seviyorum. Başka bahçelere gizlice girip erik çalsam da sonrasında gelip kendi bahçemde oynamak büyük keyif.

Bahçemizi temiz tutalım. Sayın Yazarım Shalimar, özellikle de sen. Çekirdek kabuklarını yere atma lütfen. Sonra sana bakıp herkes aynısını yapıyor. Ortalık çekirdek kabuğundan geçilmiyor.

O değil de;

İyi bayramlar...

 
Toplam blog
: 1929
: 661
Kayıt tarihi
: 11.11.06
 
 

  Hayatı ciddiye almam, emeği çok ciddiye alırım. Dünyanın en vazgeçilmez üçlüsü; çocuklar, çiçek..