Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

22 Kasım '17

 
Kategori
Sağlıklı Yaşam
 

Engelsiz Hastaneler Artmalı

Engelsiz Hastaneler Artmalı
 

Salih Arıkan


Pazartesi günü tatsız bir olay yaşadık.

Tüm Kamuya açık binalarda girişlerde engelli rampası olması gerekir. Asansörlerde kabartma işaretler ve  hangi kata geldiğimizi belirten sesli uyarılar olması gerekir. Ve engelliler için bay ve bayan engelli tuvaletleri olması zorunluluktur. Bina içinde kapılarda kabartma levhalar bilgilendirme notları olursa kolaylık olur. Bina içlerinde kabartma sarı çizgiler olması faydalıdır. O zaman kimsenin yardımına ihtiyaç duymadan işlerimizi takip edebiliriz.

Bunlar olmuyorsa hele buda Merkezi Yönetime bağlı olarak hizmet eden bir kurumsa ya erişilebilir  olacak. Yâda tüm engellilerin işlerini yürütmeleri için kurum girişinden çıkışına kadar refakatci verilecek.

Ben pazartesi şeker değerlerimi  ölçtürmek ve tedavi olmak için Kâtip Çelebi Üniversitesi Atatürk Eğitim ve Araştırma Hastanesine gittim. Vatandaşlardan yardım alarak işlerimi yürüttüm bazı görevliler yardımcı oldu ama kısa süreli. Bir  arkadaşımın yardımıyla hasta haklarına gittim. Oradaki  görevli böyle bir hizmetimiz yok dedi. Bende tüm Basın ve Kamuoyunu Bilgilendirdim. Sağlık Bakanlığına şikâyet ettim. Bimere yazı gönderdim. Meselenin takipçisiyim. Tüm Hastaneleri denetleyeceğim. Ve aynı durum varsa hem şikâyet edeceğim hem de  Kamuoyuyla paylaşacağım.

Salih ARIKAN,Tel:0506 514 96 93

 

 
Toplam blog
: 1156
: 67
Kayıt tarihi
: 17.11.16
 
 

1977 Manisa Akhisar'da doğdum. 1986 İzmir Bornova İzmir Körler Okulu'na başladım. 1997 İzmir Karaba..