Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

31 Mayıs '11

 
Kategori
Kişisel Gelişim
 

Entel dantel şeyler!

Entel dantel şeyler!
 

Entel kokan yazıları sevmiyorum! 

Hele de “Azizim”li, “ Üstadım’lı başlıklı yorumlar geliyor ya, nefret ediyorum! 

Gördüm mü okumuyorum zaten! 

İstesem ben de yazarım ha! 

Birikimim var o kadar! 

O kadar Hayat Ansiklopedisi devirdik; o kadar Ana Britannica yuttuk! ( Temeli kim yuttu bilmem!) 

Hayat ansiklopedisi dedim de aklıma geldi! 

Pendik’te “Enişte Kırtasiye” vardı bir zamanlar! Arada bir roman alırdım oradan! Hayat Ansiklopedisinin ciltlerini raflarda görür ah ederdim! Babamı bir kandırabilsem de alsa diye düşünürdüm! 

Ortaokula başlayacağım tatildeydi! 

Köyden dönüşümüzde, salonun ortasında büyük bir ambalaj kütlesi duruyordu! Hemen koştum nedir diye! Üzerinde “Dikkat tehlikeli madde! Açmayın!” yazıyordu! 

Patlasa patlasın anasını satayım dedim ve ambalajı yırttım! 

Altı ciltlik Hayat Ansiklopedisi çıktı meydana! 

Ne sevindim bilseniz! 

Hiç unutmam 300 liraya almıştı Ansiklopediyi! 

Elli dokuzluyum! Ortaokula başlıyorum! Hesabını siz yapın artık! 

Diyeceksiniz ki ansiklopedik bilgiler bir yerde ölü bilgilerdir; bu mu senin birikimin? 

Ama hayat okulunu da bitirdim ben! 

Canlı bilgilerim de var! 

Zamanla yazarım! 

 

 
Toplam blog
: 1640
: 466
Kayıt tarihi
: 27.01.07
 
 

Doğum tarihim değişmedi ama çok şey değişti bu güne kadar. En başta, dede oluyorum! Evet; şaşırdı..