Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

06 Şubat '09

 
Kategori
Blog
 

Enteresan bir şey; 'mim hadisesi'

Enteresan bir şey; 'mim hadisesi'
 

Sevgili Blogdaşlarım,

Duydum ki yeni bir mim oyunu varmış. En güzel bahaneyi bildiren blogcuya armağan edilecek bir koli albeninin yanında, tüm kredi borçlarının kapatılacağı taahhüt edilmiş.

Sevgili Silver035 bir bloguna yaptığım yoruma;

‘Mimlendiğinizi anladığınız halde acep neden konuya uygun bir blog şeyetmediniz de, 2 kase cacıktan blog girmeyi uygun buldunuz. Şaşkınlıklar içerisindeyim. Beni de mimle, benide mimleseydin diye çığrıştıran 10’larca arkadaşımıza 25 ytl ücret karşılığı mimleyebileceğimizi bildirmiş iken, beleş mimi bulmuşsunuzda bunuyormusunuz diye sorarlar adama’ şeklindeki cevabından sonra benim de mimlenmiş olduğumu fark edebilmiş bulunuyorum.

Attığım sevinç çığlıkları iş arkadaşlarım tarafından merakla karşılanmış, yanlış algılanmış

-Ne olmuş, ne olmuş

-Valla demin iyiydi, bişeysi yoktu. Kriz geçiriyor zaar.

-Yok be, arı soktu galiba. Demin burada uçuşuyordu bir tane.

-Iı ıııh, sanmam. Başka bir şey var bunda

-Neymiş, neymiş?

-Bir şey yok yaa mimlenmiş.

-Yüreğimizi ağzımıza getirdi yaa, hay onun mimi kopsun.

Tarzı yorumlar almış olsam da, bunları hiç umursamadım. Diğer arkadaşlar kabahatlerine ne bahane uydurmuş araştırması içine girdim.


X Bey : Ben çok güzel yazarım, bazı yazdığını sanan tiplere örnek olsun diye yazıyorum demiş.

XX Kişi: Ben çok bilirim, hatta herşeyi bilirim. Beni okusunlarda bir şeyler öğrensinler diye yazıyorum demiş.


XXL Şahsiyet :Ben Modern Robin Hood’um haksızlığa adaletsizliğe hiç gelemem. Kalem kılıçtan keskindir. Tüm adaletsizleri kalemden geçirmek için yazıyorum demiş.

Bu kadar ulvi duygular içinde yazan arkadaşlar varken, Ben şimdi çıksam, içinde bulunduğum şartlar nedeniyle yapacak daha entersan bir şey bulamadığım için yazıyorum desem abesle iştigal olur.

Hem zaten ödül mevzusu da asparagas habermiş.

Bu nedenle mim konusuyla ilgili blog yazmamaya karar vermiş bulunuyorum.


Kamuoyuna önemle duyurulur.

 
Toplam blog
: 92
: 830
Kayıt tarihi
: 28.02.08
 
 

Biraz kül, biraz duman o benim işte... Öyle dedim diye olayı arabeske bağladığımı sanmayın çabuk sön..