Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

21 Temmuz '12

 
Kategori
Şiir
 

Er de olsa hoşçakal

bir günaydın oldun sabahlarıma
gülen yüzüme sebep çoğu zaman
dostum oldun derdime ortak
tenime can verdin
dokunuşlarıma anlam
varlığın umut oldu akşamıma
yokluğunsa özlem kasıp kavuran
kalbimde bir heyecan her aklıma geldiğinde
hızlanmasına sebep kalbimin, sevdan
yüreğimi ısıtan bakışların
gözlerimde bitmez bir anı oldu

aklımdasın sevgili
seni bana nefes almak bile hatırlatır oldu
seni unutmak mı asla
eğer mecbursak vedaya
kalbimdedir sevdan unutma

kalbimdesin sevgili
sen nefes versen ben onu alsam
unutmazsın beni bilirim
mecbursak eğer elvedaya
kalbim sende kalsın, sakla

umut olmadan yaşanmıyor sevgili
yarına umudum varsa eğer güzel gözlerini görmeye
mutluluklar benim
yoksa eğer güzel bakışlarında erimeye umudum
özlemin yüreğimde
mutluluğum ve huzurum hep gözlerinde

dermanımız olmasa da sevgili, sonsuza yürümeye
teşekkürler
önce sana
sonra hayata
sen ne güzel hediyesin
geç de olsa hoşgeldin
er de olsa
hoşçakal

 
Toplam blog
: 70
: 1093
Kayıt tarihi
: 27.01.08
 
 

Çok da eskilerde olmayan bir tarihte doğdu. Kulağına ismini fısıldadılar: İsmail. İsmini büyüyünc..