Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

12 Eylül '20

 
Kategori
Yurtdışı Eğitim
Okunma Sayısı
32
 

Erasmus Tecrübem Önerilerim

Herkese merhaba! Bugün Erasmus yazı dizimde sonunda kendi Erasmus tavsiyelerimi verebileceğim bir yazıya fırsat geldi ?? Erasmus konusunda çok merak edilen şey olduğundan 10’u aşkın yazı kaleme aldım ve en güzellerinden biri ile karşınızdayım…
 
Erasmus Tecrübem
Öncelikle kısaca Erasmusa gidenlerden bir yorum duymak istersiniz diye öyle başlıyorum. Benim Erasmus hikayem oldukça keyifli ilerliyor. Burada oldukça mutluyum ?? Geziyorum, arkadaşlarımla buluşuyorum, dil öğrenmeye çalışıyorum falan filan.
 
Erasmus Tavsiyelerim Neler?
Biliyorum herkes bu tavsiyeleri duymak için geldi ?? Ama ben kısaca kendiniz olun önce diyorum, sonra aşağıda listelediğim Erasmus tavsiyelerini de dikkate alın !
 
İlk Haftaları İyi Değerlendirin
Öncelikle Erasmus sizin için çok farklı bir ortam. Bambaşka bir ülkeye, bambaşka bir şehre gidiyorsunuz. Oranın yerel dilini bile bilmiyoruzsunuz büyük ihtimalle!
 
Girişken Olun
Yeni bir ülkedesiniz ve sizi tanıyan kimse yok ?? Yani kaybedecek hiçbirşeyiniz yok!
 
En kötü senaryoda bile bir sene sonra döneceğiniz bir yerde neden önyargılara ve utangaçlıklara takılasınız ki. Erasmus’tayken okulda, etkinliklerde herkesle tanışın. İnanın bu çok normal birşey ??
 
https://www.gorkemliyollar.com/erasmus-tavsiye/
ETEM SEVİK bu blog'u önerdi.

Önerilerine Ekle Beğendiğiniz blogları önerin, herkes okusun.

 
Tıklayın, siz de blog yazarı olun! Aklınızdan geçenleri paylaşın!
Facebook hesabınızla yorum yapın, daha çabuk onaylansın!
Toplam blog
: 23
Toplam yorum
: 1
Toplam mesaj
: 0
Ort. okunma sayısı
: 90
Kayıt tarihi
: 28.11.17
 
 

Ziyaret ettiğim 55'ten fazla ülke ve yüzlerce şehir ardından deneyimlerimi sizlerle paylaşıyorum...

 
 
Yazarı paylaş
  • Tümünü göster