Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

Beyhan BiÇKİN KOZANOGLU

http://blog.milliyet.com.tr/turk35

27 Ekim '08

 
Kategori
Ben Bildiriyorum
 

Eray'im nereye gittin annem sen?

Eray'im nereye gittin annem sen?
 

Melek mi oldun annem senn


Daha iki gün önce andım ben seni, Kaan abin bu çanta artık Eray' a da kücük gelir dedi, biz sana yeni çantalar yollayacak yeni sevinçler yaşatacaktık.

Sen bizi birakip nerelere gittin annem..

Bu dunyada yasamayi hak etmeyen binlercesi varken, sen bizi birakip neden gittin..

Ahh annecigin nasil dayanacak bu hayata sensiz simdi..

Babaciginin verdigi savas bosa mi cikti..

Ah be bebegim daha cok miniktin sen..

daha ne sevinclerin olacakti..

Play stationla oynayip hic ilac almadan gecen gunlerin olacakti..

sen biz birakip nerelere gittin annem bee.

Biliyorum orada daha huzurlu daha mutlu olacasin, ilaclar igneler yok orada. ama biz sensiz ne yapacagiz burada..

Allahtan ailesine sabir diliyorum-.

Eray'im biz seni hic unutmayacagiz, cunku bizim evimizdeki ayis da Eray cabuk iyiles diyordu her zaman...Bundan sonra da diyecek...

 
Toplam blog
: 124
: 1137
Kayıt tarihi
: 24.08.06
 
 

Danimarkada yaşayan bir İzmir'liyim. Hiç de sanıldığı gibi yurtdışında olduğum için milliyetçi değil..