Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

15 Ekim '12

 
Kategori
Şiir
 

Ercan Kaplan - İnançlar Mezarlığı

Ercan Kaplan - İnançlar Mezarlığı
 

İnançlar Mezarlığı


Bir gün birdenbire 
kayboldun
hissettirmeyen bakışlarla
gözlerim üstündeydi
orada duruyordun işte az önce
baktım birdenbire
yoktun.
 
Gece gündüz
yaz kış
günlerce aradım seni
senden içiyor, seni yaşıyor 
seninle uyuyor, seninle uyanıyor
sen
hep sen, sadece sen
sen, seni, sana, senden, seninle derken 
mevsimler değişiyordu
renkler değişiyor
yıllar geçiyor
ömrüm azalıyordu
adım çıkmış bir kere
kurtuluş yoktu yeni kimliğimden.
 
Bir gün birdenbire
senin için 
öldü dediler
aramadığım, varmadığım mezarlık 
kalmadı yeryüzünde.
Tuttum 
bütün mezarları açtım bir bir
baktım 
yoktun.
 
Farkına vardım sonraları
inancım kalmamış, yitirmişim
öldürmüşüm ya da öldürülmüş de 
faili meçhul cinayet üstüme kalmış
kabullenmişim.
Ta derinde kalmış mıdır bir kırıntı diye 
baktım 
elimi daldırdım yüreğimin dibine
yoktun.
 
İnancımla her gece sevişiyor musun?
                                           bilmiyorum.
Beni terk edip gittiğinden beri  
kurşun sıkıyorum gökyüzüne kurşun
belki vurulur da düşer diye tanrın.
 
İzmir, 2011
 
Toplam blog
: 10
: 275
Kayıt tarihi
: 27.04.11
 
 

1985'te Balıkesir'in Bigadiç ilçesinde doğdu. İzmirlidir. Sahne Tozu Tiyatrosu'nda iki yıl oyuncu..