Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

19 Mart '09

 
Kategori
Şiir
 

Erciyes' e bağrımın ateşi düştü

Erciyes' e bağrımın ateşi düştü
 

Varlığımın en az yokluğum kadar bir değeri olsa ne yazar.

Hüviyetim hürriyetime kastetti ve yitirdim akli fonksiyonlarımı,

Cesedini toprağa seren en az bir yaprak kadar.

Bir çok kez sığınmacı düşlere bulandım.

Ve…

Emaneti emanet edilmiş bir seyyah misali tanım vurgunuyum.

Istırap en varoş,

Adımları külli kırık düşlerle yamalı.

Erciyese ateş düştü, çığlıklarım dehlizlerde yankılandı.

Duysan gelirdin, yansan tüterdin.

Kabusum olman yetmiyor artık,

Azrailim ol razıyım ve es bir rüzgar gibi sar bedenimi

Yaşamaktan bu sefer vazgectim

Her gece kundağa sarılı bir bebek gibi ağlamaları duymaktan tükendim

Ne olur gel al beni.

Duaların harf harf okunuyor sokaklarda

İsmail misali hazırım

Ve biliyorum bu sefer, adağın benim

Ama mahrum koyma cemalinden

Erciyese bağrımın ateşi düştü.

Önder ÖZTÜRK

26 Ağustus 2008
08 : 07

 
Toplam blog
: 30
: 240
Kayıt tarihi
: 19.09.08
 
 

Belki de bir insan için yazması en zor şey bu olsa gerek. Erciyes Üniversitesi mezunuyum. Özel bir ş..