Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

22 Ocak '09

 
Kategori
Eğitim
 

Erdemir Anadolu Lisesi'nde bilgilendirme semineri

Erdemir Anadolu Lisesi'nde bilgilendirme semineri
 

Seminer Sonu Hatıra Fotoğrafı


Erdemir Anadolu Lisesi Fenbilimleri Alanı 12.Sınıf öğrencilerine yönelik meslek tanıtımı ve bilgilendirme konulu seminer çalışması düzenlendi.Karaelmas Üniversitesi Tıp Fakültesi Öğretim
elemanları Doktorluk mesleği, Hekimlik ana temalı sunumlarında öncelikle mesleklerinin ve görev alanlarının tanımlarını yaptılar. Sunum soru ve cevaplama tekniği ile akıcı bir şekilde sürdürülerek öğrencilerin Doktorluk mesleği ve Tıp Eğitimi alanı ile ilgili soruları ilgili Öğretim Üyeleri tarafından içtenlikle yanıtlandı.
Özellikle hermeslekte olduğu gibi Hekimlik mesleğinde de öğrenmenin meslek yaşamı boyunca devam ettiği, mesleğin zorluklarına rağmen insan sevgisi özünde manevi anlamda en çok olumlu yönde tatmin yaşanan bir meslek olduğu vurgulandı.
Herbiri kendi alanlarında söz sahibi Öğretim Üyeleri hekimlerin meslek yaşamlarındaki yoğunluklara rağmen çok yönlü kişiliğe sahip olduklarını, Güzel sanatlar, edebiyat, sahne sanatları dalında ülkemizde bir çok başarılı hekimin başarıyla sosyal etkinliklerde bulunduğunu ifade ettiler.
Erdemir Anadolu Lisesi idareci, öğretmen ve öğrencileri sunumun sonunda katılan Öğretim üyelerine teşekkür ederek memnuniyetlerini dile getirdiler.


 
Toplam blog
: 34
: 1495
Kayıt tarihi
: 10.09.07
 
 

Yabancı diller okudum. Eğitimle ilgili yazılar yazmayı, deneyimlerimi paylaşmayı paylaşmayı seviyoru..