Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

24 Aralık '18

 
Kategori
Güncel
 

Erdoğan, Metin Akpınar Konusunda Belki Haklıdır Bilemem Ama Sanatçı Müsveddesi Diyebilir mi?

Zaten böyle söylenerek kusur varsa bile bir nevi tırnak içinde ağzının payı verilmiş olmuyor mu? Demek ki sözler için azarlanıyor, arkasında bir şey var mı diye de soruşturma açılıyor.

Yani mahkeme “Sayın cumhurbaşkanına niye öyle dedin”derse olmaz, onu kendileri onaylamadığımız bir üslup ile söylediler.

Benim merak ettiğim yöneticilere karşı kişilerin hakkı yok mu? Metin Akpınar suçum varsa kabul ediyorum ama ben de bana söylenen söz için davacıyım diyemez mi?

Yani şimdi bunu tepki olarak da algılayabiliriz, sonuçta devletin başı, elbette saygılı olunması gerekir.

Bir de tamam kendileri kastediliyor olabilir ama sözde isim geçmiyor kanun ihtimale göre karar verebilir mi? Örneğin ben sıradan biri şahsımı kastettiğini bilsem bile adım geçmiyorsa mahkemede tutturamam. Demek ki yöneticiler konusunda kanun daha hassas.

Sonra bir sanatçıya “sanatçı müsveddesi” denilmesi de az şey değil. Metin Akpınar suçluysa bedelini ödesin ama sanatçılara bu şekilde davranılması bizi de rahatsız ediyor.

Anladığım kadarıyla haklı ya da haksız olalım biz vatandaşlara karşı yapılan davranışlarda şikâyet hakkımız yok. Yani yöneticilerimiz bize istediklerini söyleyebilirler. Biz istiyoruz ki eylemimiz suç ise mahkeme gereğini yapsın çocuk gibi azarlanmayalım.

Şahsın yarım asırlık sanat hayatı var, halka mal olmuş biri, “sanatçı müsveddesi” bilmiyorum ama uygun düşmedi.

 

 
Toplam blog
: 6332
: 653
Kayıt tarihi
: 21.09.08
 
 

Sadece sayfalarda kalan yazılar şaheser olsalar bile önemsiz ve anlamsızdır. İnsanlara ulaşan ve ..