Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

31 Temmuz '18

 
Kategori
Siyaset
 

Erdoğan Halkın Gönlünü Aldatıldım, Başaramadık, Hatamız Var Gibi Öz Eleştirilerle Kazanmış Olabilir

Erdoğan Halkın Gönlünü Aldatıldım, Başaramadık, Hatamız Var Gibi Öz Eleştirilerle Kazanmış Olabilir
 

Yapamasanız bile yapamadığınızı itiraf ederek de sempati toplarsınız.

Erdoğan bizi yönetenlerin hiç yapmadığı bir şeyi yaparak halkın (en azından kendisine oy veren kesimin) gönlünü kazandı bence.

Bizimkiler (Menderesten Özal’a) hiç böyle yapamadık edemedik gibi laflar etmezlerdi. Oysa çoğu zaman başarısızdılar, çıkıp öz eleştiride bulunmadılar, böyle bir şeyi zayıflık olarak gördüler, oysa zayıflık değil samimiyet.

Erdoğan kendisiyle ilgili bu öz eleştirileri yaparken samimi miydi bilmiyorum ama öyleyse hakkını teslim etmek lazım.

Türk insanı bu davranışın değerini takdir eder ki ediyor da…

Yalnız “başaramadım, hatam var” tamam da “aldatıldım” ı bu kategoride değerlendiremeyiz, Kılıçdaroğlu doğru söylüyor “Çocuk musun sen!”

Yani gerçekten bir ülkenin başındaki kişi böyle/bu kadar aldatılmaz…

Erdoğan’a kadar diğer yöneticiler kral gibi, nolur ki yapamadım desen, yapamadın işte…

 
Toplam blog
: 6332
: 653
Kayıt tarihi
: 21.09.08
 
 

Sadece sayfalarda kalan yazılar şaheser olsalar bile önemsiz ve anlamsızdır. İnsanlara ulaşan ve ..