Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

28 Nisan '18

 
Kategori
Siyaset
 

Erdoğan'ın Başarısızlıkları

Erdoğan'ın Başarısızlıkları
 

Deniz bey:) Benim canlarımdan birisi işte:)


Yöneten
Gelişmiş insan olursa başarılı olur
Gelişmiş insansa
Kendini sürekli gözden geçirip
Yanlışlarını eksiklerini giderendir

Yani
Gelişmiş insan olmak için iyi insanlığa yönelmek
Gerekir
Bunun adı değişimdir

İnsan önce kendisini değiştirmeli
Sonra yakınlarını değiştirmeli
Sonra çevresini değiştirmeli
Sonra ülkesini değiştirmeli
Sonra da dünyayı değiştirmeye geçmeli

Erdoğan’a bakıyorum
Noksanlarla dolup taşıyor
Öncelikle
Çok çabuk kızıyor öfkeleniyor
Ağzına ne gelirse konuşuyor
Bu yanlış canlarım

Bir başka yanlışı
Güler yüzle bakmıyor çevresine
İnsan güler yüzle bakmalı çevresine
Dost olsun olmasın
Mutluluk sunmalı çevresine

Yine bu bağlamda
Asla sevgi dilini kullanmıyor
Kırıcı kaçırıcı konuşuyor hep
Olmuyor tabii

Eleştiriye çok kapalı
Oysa insanı doğruya çeken eleştiriye
Açıklıktır
Fikirlerin çatışmasından gelişme doğar

Bir başka konu
Arkadaşlık dostluk kabulü zayıf
Arkadaşlık ve dostluk ölene kadardır
Yarı yolda bırakmak olmaz

O zaman zamanında iyi tanısaydın derler adama
Erbakan’dan Fetö’den tutun daha kimlerle arkadaş dost
Göründü sonra dostluk ve arkadaşlık bitirdi
Kardeşim Esed dedi sonra lanetledi

Ben Erdoğan’ın
Kendisini değiştirmeyişini doğru bulmuyorum

Şu da çok önemli
On beş yılda
Bir kendini geçemedi gitti
Hep kendisiyle savaşım verdi durdu

Oysa doğru adımlar atan yönetici
Yüzde otuz beşle başladığı yolculuğu
Yüzde seksenlere taşımalıydı
Doğru güzel ve verimli çalışmalar bunu sunmalıydı
Ona
Ama sunmadı

İşte bu en büyük işaret olmalı ona
Ve sormalı kendisine neden bu gerçekleşmedi demeli
Bir yönetici on beş on altı yıl yönettiği ülkede
Tereddütsüz bir numara olmalıdır
Olamıyorsa
O yönetici kendinde kusur aramalı
O kusurları giderip bir numara olmalı

Bir de barış yaratmada başarısız Erdoğan
On beş senede bir PKK bitirilemedi
Onun yarattığı can ve mal kaybı önlenemedi
Şurası açık bir gerçek ki
Devletimiz PKK savaşımı için 3trilyon para harcamıştır
Bu paralar ülke kalkınmasına harcansaydı
Türkiye iki tane daha Türkiye olurdu
Ama olmadı işte

Ben şunu söylüyorum PKK’yı bitiremeyen yönetici
Başarısızdır
Erdoğan’ın bir başarısızlığı belki de en büyük başarısızlığı
Budur
Ülkeye yatırıma dönüşecek parayı PKK’ya harcamak
Tam anlamıyla başarısızlıktır
İç barış kötü dış barış kötü senin neyin iyi
Derler adama

Doğru yönetici bilimden yana duracak
Bilim önderliğinde ülkeyi yönetecek arkadaş
Erdoğan böyle yapmıyor
Yapmayınca da başarısızlıklarda debelenip duruyor

Ve yandaş basın diye bir basın kuruyor
Orada durmadan kendini övdürüyor
Sen istediğin kadar övün kardeşim
Sıkıntıyı yaşayan benim ben bilirim kendimi

Neyse bu kadarı yeter
Sağlıcakla kalınız

 

 
Toplam blog
: 1253
: 175
Kayıt tarihi
: 04.07.10
 
 

1949 yılında Söke Nalbantlar köyünde doğdum. Ege Üniversitesi Fen Fakültesi Matematik bölümünden mez..