Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

13 Eylül '08

 
Kategori
Haber
 

Erdoğan ne dedi?

Erdoğan ne dedi?
 

Ne demedi?


"Deniz Feneri davası neticesinde mahkeme iddianamede yer alan hangi iddiaların doğru hangi iddiaların yalan olduğuna karar verecek."

"İnsani yardım amacıyla toplanan paralar konusunda usulsüzlük yapıldığı iddiası çok önemli bir konudur."

"Şimdi diyecekler ki Başbakan bizi hedef gösterdi. Eee sen beni gösteriyorsun."

"Yok öyle yağma, yerini bileceksin."

"Başbakana böyle ağır bir iftira atılır mı, kimsenin buna haddi de hakkı da yoktur."

"Maaşlı silahşörleri var, benim maaşlı silahşörlerim yok."

"Sen kimsin, kime ültimatom çekiyorsun ya."

"Bizim meshebimiz bu kadar geniş değil."

"Yok öyle yağma!"

"Öyle kuru gürültüye papuç bırakacak değiliz, geçti o günler."

"Bağımsız gazete ve televizyonlar var da Allah'tan milletimiz doğruları öğreniyor."

"Hakkımızdaki iftiraları görüyorsunuz, ama biz 'ya sabır' çekiyoruz."

Yukarıdaki cümleler, üslüptan da anlaşılacağı üzere Erdoğan'a ait.

Hani günlerdir 'hafta sonunu bekleyin, açıklayacağım' dediği, merakla beklenilen açıklamalar.

Ben sizlere özetini çıkardım.

Siz de anafikir oluşturuverin...

Yazım biraz uzun olsun isterdim ama maalesef. Daha fazla uzamıyor.

NOT: Konuşma anlam (meal) kaybına uğramaması için cümleler konu gidişatına göre sıralanmıştır.

 
Toplam blog
: 660
: 862
Kayıt tarihi
: 15.04.08
 
 

Atatürk, cumhuriyet ve Türkçe sevdalısıyım. Hayatımda hiçbir konu veya olay karşısında 'keşke' de..