Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

30 Nisan '18

 
Kategori
Siyaset
 

Erdoğan Toplumcu Değil

Erdoğan Toplumcu Değil
 

Dalgalan sen de şafaklar gibi Alsancağım:)


İyi yönetici
Toplumcu insandan çıkar
Nedir toplumculuk

Toplumculuk
Kendisini düşünen değil
Başkalarını düşünendir
Ve
Bu yaklaşımın kabulüne çalışandır

Sevdiricidir
Nefret ettirici değildir
Toparlayıcıdır
Kaçırıcı değildir

Çevresinde aç yatanlar varken
Tok yatan değildir

Güler yüzlü
Tatlı dillidir
Sevgi dilini kullanandır

Kızgınlık
Nefret
Kin beslemek
Saldırganlık
Düşmanlık
Asla onun huyu değildir

Onun huyu
Doğru sözlülük
İyilik etmek
Barış yaratmak
Asla barış bozucu olmamaktır

Toplumcu insan
Öncelikle
Bilmeyi önemser
Öncelikle
Bildiğini yapabilmeyi önemser
Öncelikle
Yapabildiğini yapıp geçimini oradan sağlar

Toplumcu insan
Yaşamında ve işinde
Aklı kullanır
Ahlaklı davranır
Adaletli olur
Adap sahibidir
İşinde aşk derecesinde bağlıdır
Ve işinin sanatkârıdır

Toplumcu insan
Duygusal zekâ gelişimini sağlamıştır
Özsaygılıdır
Kimseye saygısızlık edip kendisine
Saygısızlık yapılmasına izin vermez
Özdenetimlidir
Denetimsiz davranıp hakaret etmez
Hakarete uğramaz
Empati yapandır
Kendisine yapılmasını istemediğini
Başkasına asla yapmaz
Sorun çözücüdür
Sorunların hepsini çözer
Asla sorun yaratmaz
İşbirliğine yatkındır
İşbirliği güç birliği yaratır
Bolluğa ulaşır
İnsanları
Açlıktan işsizlikten kurtararak
Mutluluk yapar

Herkes
Gücü oranında çalışır üretir
Gereksinimi kadarını teklifsiz tüketir
Emek sömürüsü ortadan kalkar gider
İnsanın insana saygısı şaha kalkar

İşte canlarım
Bu temel olguları ben Başkan adayı
Sn. Erdoğan’da arıyorum senelerdir
Ama bir türlü göremiyorum
Ve Erdoğan toplumcu değil diyorum
Notum bu

Toplumcu olmayan yöneticiden de
Toplum için bir şey beklemiyorum
Bekleyenlere de aklınızı kullanın diyorum
Ya da canlarım
Toplanın bir şekilde
Ve seslenin Erdoğan’a
Toplumcu ol Erdoğan diye


Yaşasın
Yaşasın
Yaşasın
Yaşasın toplumcu yaklaşımlar
Ve onun sunacağı güzel nimetler

Sağlıcakla kalınız
 

 
Toplam blog
: 1253
: 175
Kayıt tarihi
: 04.07.10
 
 

1949 yılında Söke Nalbantlar köyünde doğdum. Ege Üniversitesi Fen Fakültesi Matematik bölümünden mez..