Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

21 Şubat '13

 
Kategori
TV Programları
 

Eren Ahmetçioğlu – Vallahi de billahi de üfürülmüş bir top şovu!.. Yetenek Sizsiniz Türkiye – 2.

Eren Ahmetçioğlu – Vallahi de billahi de üfürülmüş bir top şovu!.. Yetenek Sizsiniz Türkiye – 2.
 

Tamam Eren Ahmetçioğlu, çok çok yeteneklisin, futbol v.b. toplarla harika şovlara imza atıyorsun, ama aldığın oyla karşılaştırdığımda, salondaki izleyicilerin hoşlanmayı biraz abarttığını düşündüm elimde olmadan… % 97 ne demek ya?..

Yani puana bakıp ‘ Roi Futbol Şov ‘ da Eren Ahmetçioğlu’ nun dünyayı kaldıraçla yerinden oynattığını düşünürsünüz… Ama onun yaptığı tek şey, sadece eli yüzü düzgün ve göze hoş gelen, gerçekten güzel bir top şovuna imza atmaktı…

Bence puanlamayı Türk halkı yapıyor olsaydı – ki halkımın zaman zaman ne uçuk kaçık oylamalara imza attığını biliyorum – bu kadar yüksek bir evet yüzdesi çıkmazdı kanımca… Salondaki genç ahalinin bir eğilimi yada Eren’ e hediyesi diyelim ve konuyu tatlıya bağlayalım…

Çünkü yorumum uzarsa, o zaman performansın geçerliliğini de sorgulamam gerekecek… Son bir kez şöyle bir düşünüyorum performansı baştan sona ve acaba benim yorumumda abartılmış kötü bir yön olabilir mi diye gözden geçiriyorum…

Yok, yok, yok… Kesin kararım bu ne yazık ki… Eren’ in ‘ Roi Futbol Şov ‘ u biraz fazla abartılmış bir puanla ödüllendirildi… Neyse, yolu açık olsun diyelim, ama eğer aynı formatta bir gösteriyle yarı finale çıkacak olursa, vay onun haline…

İşte, o – vallahi de billahi de – üfürülmüş puanlarla taçlandırılmış, performansın video linki…

Sevgi ve Saygılarımla… Fırat ÖÇAL

http://www.hayatveinsan.com/eren-ahmetcioglu-vallahi-de-billahi-de-ufurulmus-bir-top-sovu-yetenek-sizsiniz-turkiye-2-tur-09022013-video-linki-dahil/

 
Toplam blog
: 700
: 694
Kayıt tarihi
: 24.03.11
 
 

Üniversite mezunu, eğitim alanında çalışıyor, yazı çalışmaları yapıyor, hayata ve insana dair cid..