Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

03 Kasım '12

 
Kategori
Kişisel Gelişim
 

Ergen dramları

Her zaman yaşımdan daha olgun davrandığım söylendi. Ben de buna inanıyorum. Neden bilmem ama benim çocukken bile yapmadığım şeyler yaşıtlarımın ergenik halleri haline geldi.
En basitinden örnek vereyim. Ankara Üniversitesinde okuyorum ve sosyal medyada 'Ankara Üniversitesi İtiraf Ediyor' adında bir sayfa beğendim. Çok sıkı bir takipçisi olmasam da arada denk geldiğim birkaç şeyden bahsetmek istiyorum.
Yaşımızın verdiği kandaki kaynama, hormon seviyesindeki dengesizlikler, oturmamış kişilikler ve olgunlaşmamış karakterler sayesinde çoğumuzun aklı bu dönemlerde karşı cinsle ilgili fazla çalışır olmuş. Bahsi geçen sayfadaki arkadaşlar da o gün görüp beğendikleri, hiçbir paylaşımda bulunmadıkları ve adlarını dahi bilmedikleri kişilerle ilgili çok enteresan itiraflarda bulunuyor. Mesela;

Merkez kantindeki kızıl saçlı kız . 1 yıl boyunca senınle göz göze geldım, açılamadım. sonra bölümüm taşındı Gölbaşı'na. Sonra senı Tandoğan da gordum. Numaranı ıstedım, verdin. Ama bi kere de mesajıma cevap wer be guzelım' yazmış birisi. Nasıl bir kendini kaybetmişliktir ki kendilerini küçültme pahasına böyle ucuz oyunlarla uğraşıyorlar anlamak güç doğrusu. Dahası da var. Bu itiraflarda rumuz kullanılıyor ve isimler belirsiz. Hoşlandığı! ya da beğendiği kişinin tipini ya da giydiklerini tarif ederek bir çeşit komplo kuruyorlar da diyebiliriz. Kim oldukları belli olsa en azından geri bildirim alarak bir işe yaramasını sağlasalar en azından kabul edilebilir olurdu.

Bir diğer ironi ise rap partileri..

Sıkı bir takipçisi olarak ve gelişmiş gözlem gücüme dayanarak söyleyebilirim ki Türkiye'de çok iyi rapperlar olmasına rağmen, kaliteli işler ve Mc'ler olmasına rağmen hâlâ partilere kız/erkek kesmek için gelenler var. Amacın müzik dışında yerlere gitmesi çoğu kişiyi rahatsız etmiyor anlaşılan. Rap müziğin vermiş olduğu rahatlık hissiyle gelişigüzel davranışlar sergileyen küçüklerimi, yaşıtlarımı dahası büyüklerimi hayretle izliyorum.
Tamam, bu karşı cins olayları hormonal dengesizlikler yüzünden bir yere kadar anlaşılabilir. peki ya iki yüzlülükler?
Hangi ortam olursa olsun karaktersizliklerini hemen belli ediyorlar. Arkadan iş çevirmeler, gereksiz tripler, sahtekar gülümsemeler.. Varmak istediğiniz yeri anlamıyorum. Mükemmel olduğumu iddia etmiyorum ama çoğu kişiye göre bazı büyüklerimden bile daha olgun olduğum konusunu tartışmaya açmam bile.
Bu yazı kendimi övmek amacıyla yazılmamıştır. Okuyan ve anlamaya çalışan insanlara, yakından takip ettiğim bazı şeyleri izah etmek istedim hepsi bu.
Fiziksel olarak büyümek için çaba gösteren kişilere de saygım var tabi ki ama önceliği karakterinize verirseniz daha güzel bir ütopya yaratabilirsiniz.
Teşekkürler.
 

 
Toplam blog
: 25
: 274
Kayıt tarihi
: 13.08.12
 
 

Bir müzik aç sokakların şenlensin. Özgürsün, yollar senin. Git gidebildiğince. Giy en şatafatlı e..