Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

31 Temmuz '08

 
Kategori
Mizah
Okunma Sayısı
286
 

Ergenekon'da gelişme-2

Ergenekon'da gelişme-2
 

Potansiyel Ergenekoncular


Şok şok şok... Aylardır ülke gündeminde ilk sırada olan Ergenekon Operasyonlarına bir yenisi daha eklendi bu sabah..

Operasyon sonucunda nasıl ve neden olduğu bilinmese de Emniyetten verilen bilgiye göre Tuzla Tersanelerinde ölen işçiler de Ergenekoncu çıktı...

***

Ergenekon uzmanı olan bazı gazetelerin, bazı köşe yazarlarının vardığı ortak nokta: İşçilerin AKP hükümetini devirmek için kendilerini kasten öldürdükleri... Bu köşe yazarlarına göre işçiler kendilerini öldürecek, AKP'yi durduk yere işçi katili gibi gösterecek ve halkı galeyana getirecekti. Bunun sonucunda da hükümet devrilecekti...

Emniyetten gelen açıklama da bu yöndeydi. yapılan yazılı açıklamada 'oooh kebap. Çık gemiye at kendini aşağıya, devir hükümeti aşşağıya. Biz ne Ergenekonlar gördük bee, yer miyiz lan bunları ?' denildi...Operasyonların devam edip etmeyeceği yönündeki soruya ise kim olduğunu bilmediğimiz bir şahıs cevap verdi: ' bütün cinayetlerde, katliamlarda Ergenekon parmağı bulmadan durmak yok' dedi...

***

AKP'den de son operasyon hakkında açıklama geldi. AKP adına basının karşısına çıkan Mangır Dır, şöyle konuştu: Zaten CHP Tuzla ilçe başkanının tersanesinde ölüm olunca biz kıllandık valla çok iyi oldu bu operasyon...

Ayrıca Dır, gazetecilerin '' Birkaç gün önce yakalanan savaş suçlusu Radovan Karadiç'in Ergenekonla ilişkisi olabilir mi?'' şeklinde ki sorusuna ise, '' ııııı şeeeey yani şuan birşey bulamadım ama düşünürsem çıkar'' diyerek yanıtladı...

***

Akp'nin soldan sorumlu milletvekili Ufuk Uras ise konuya ilişkin yaptığı açıklamada ; tüm tersane işçilerinin telefonlarının dinlenmesi için meclise önerge vereceğini söyledi...

***

Bu ölümlerde Ergenekon'a yüklendiği için Türkiye'nin daha da demokratik olduğu AB tarafından onaylandı...


Önerilerine Ekle Beğendiğiniz blogları önerin, herkes okusun.

 
Tıklayın, siz de blog yazarı olun! Aklınızdan geçenleri paylaşın!
 
 

Hassas bir konuyu ele almışsın sen bu bilgi ve belgelerle ilk çalan zilden şüphelen bence ...Flaşşş Flaşş MB den de ergenekoncu çıktı:))))) Sevgiler

Meyman 
 07.08.2008 21:29
Cevap :
ev arkadaşlarımdan tehditler almaya başladım zaten :) yorumun için teşekkürler...  07.08.2008 21:33
 

:) şuanda alınan gözaltılarla ergenekon içinde çok fazla boş departman vardır bir cv ile başvursak mı ne yapsak bilmiyorum bazen kendimden şüphelendiğim bile oluyor aceba diyorum bulunamayan kişi ben miyim hayır dışarıda olduğum sürece içim rahat etmeyecek :))hergün yeni bir ergenekon dalgasıyla fena halde dalgaya alıyorlar halkı gibi geldi bana...

duygusel 
 04.08.2008 23:30
Cevap :
banada öyle geliyor duygusel...o yüzden MB ne kadar sansürlemeye çalışsa da 'dalgaları' aktarma devam edicem :) güzel yorumun için teşekkürler...  05.08.2008 0:15
 

Ergen çocuklar... Onlar ne olacak bakalım... Denize benzer yüzleri...

yeşilsoğan 
 04.08.2008 22:33
Cevap :
yorumuunz için teşekkürler...  05.08.2008 4:03
 
Facebook hesabınızla yorum yapın, daha çabuk onaylansın!
Toplam blog
: 22
Toplam yorum
: 49
Toplam mesaj
: 23
Ort. okunma sayısı
: 811
Kayıt tarihi
: 10.02.08
 
 

Üniversite sebebiyle İstanbul'da oturan, burslarıyla geçinmeye çalışan, okumayı yazmayı seven, ortal..

 
 
Yazarı paylaş
  • Tümünü göster