Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

01 Eylül '08

 
Kategori
Haber
 

Ergenekon'un "En"leri

Ergenekon'un "En"leri
 

"Ergenekon olayının daha ne olduğunu anlamış değilim." (Bende)


Ergenekon kapsamında evlere yapılan baskınlarda her türlü doküman hiçbir elemeden geçirilmeden toplanınca, davayla alakası olmayan belgeler de klasörlerde yer aldı.

Ne isimler karşımıza çıktı, sözde neler oluyormş da, yapıyorlarmış da haberimiz yokmuş.

Fatih Ürek, Kadir İnanır, Lale Mansur, Hüner Coşkuner, Yeşim Salkım, Zuhal Olcay, Sibel Can, Hülya Avşar, Müjde Ar, Hande Ataizi, Emel Sayın, Ferhan Şensoy, Yıldız Tilbe, Ayşen Gruda.

Bu isimler ölüm işkencesine ve vahşetine katılan MİT'çi sanatçılar listesinde göze ilk çarpanlar.

Bir de, bunlardan daha azılı olanlar var; futbolcu Oğuz Çetin, Fikri Sağlar, Halis Toprak, Fatma Girik, İlhan Cavcav, Özer Çiller ve merhum Osman Yağmurdereli...
Bunlar ise en tehlikelisinden, çünkü bu isimlerin başlığı "Azılının azılısı işkenceciler."

Ölüm işkencecilerinden (!) Fatih Ürek bakın ne diyor: "Öğrendiğimde çok gülesim geldi. Nasıl işkence yapıyormuşuz, ben de merak ediyorum. Bu rezillikten, hayal mahsulünden başka bir şey değil. Buna Türkiye'de gülmeyen var mı? Benim ne işim olur öyle şeylerle? Sahneme çıkar, insanları eğlendiririm. Ne anlarım kırbaçtan?.."

"Ergenekon olayının daha ne olduğunu anlamış değilim." (Bende)

"Anlamak da istemiyorum." (Ben anlamak istiyorum)

"Çünkü ne diyeceğimi de bilemiyorum." (Ben ne diyeceğimi biliyorum ama söyleyemiyorum)

"Kısaca saçma sapan bir şey" (Katılıyorum)

Parantez içi de benden.

Diğer bir başlık da, fuhuş ve eğlence sektörü adıyla geçiyor. Burada da
Sezen Aksu, İbrahim Tatlıses, Emel Sayın, Sibel Can, Gülben Ergen, Nükhet Duru, gibi birçok ünlü kişinin özel hayatları, etnik kimlikleri ve ideolojik düşünceleri ile ilgili fişlemelerin yapıldığı görülüyor.

Bu ergenekon davası bitmez. Bitse de bitmez.

Yukarıda isimleri geçenler ve daha niceleri eli kolu bağlı bekleşecek mi, karşı dava açanlar olmayacak mı?

Bekleyelim görelim, ömrümüz yeterse...

 
Toplam blog
: 660
: 862
Kayıt tarihi
: 15.04.08
 
 

Atatürk, cumhuriyet ve Türkçe sevdalısıyım. Hayatımda hiçbir konu veya olay karşısında 'keşke' de..