Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

Murat GÜLCEK - Yakamoz35

http://blog.milliyet.com.tr/gulcek

24 Eylül '08

 
Kategori
Siyaset
 

Ergenekon ve siyaset

Ergenekon ve siyaset
 

Ahh Siyaset


Uzun süredir merak ediyordum Tuncay Özkan nasıl bu Ergenekon soruşturmasına dahil edilmedi diye. Aslında soruşturma kapsamında Doğu Perinçek, Kemal Alemdaroğlu ve İlhan Selçuk’la birlikte on iki kişi gözaltına alındığında. Tuncay Özkan şu açıklamayı yapmıştı.

“ Türkiye’yi bir grup gericinin eline bırakmayacağız .Bir şey varsa beni de gözaltına alsınlar. Kimseden korkmuyorum. Türkiye için savaşacağız.” demişti. 11 ağustos’taki Fatih Altay’lının “Teke tek” programında Altay’lının “Seni neden gözaltına almadılar.” sorusuna. “ Alırlar canım merak etme.” cevabını vermişti. Beklenen gün geldi çattı ve Tuncay Özkan gözaltına alındı. Aktif muhalefette bulunan Özkan’ın bugüne kadar neden gözaltına alınmadığı ise hala meçhul.

Sakın beni yanlış anlamayınız. Ben gözaltına alınsın falan demiyorum ama. Bu güne kadar askeri, polisi, sanatçısı, gazetecisi, genci, yaşlısı, travestisi alındı da neden Özkan sona saklandı onu anlayamadım. Şimdi ne olacak? Birkaç gün sonra salacaklar Tuncay Bey’i. Tıpkı Nurseli İdiz gibi. Bunlar hükümetin şaşkınlıkla yaptıkları şeyler bence. Şaşkınlar. Çünkü saklayacak o kadar çok şeyleri var ki, ne yapacaklarını onlarda şaşırdılar.

Bu şaşkınlık içerisinde kendi işleri ile uğraşmaktan. Dünya’nın ekonomik krizde olduğunu bile göremiyorlar. Türkiye’ye ne olmuş, ne olabilirmiş kimsenin umurunda değil. Memleketin rant yiyicilerini dinleyip takip ettikleri için olanın bitenin farkında olmadan bize bir şey olmaz hesapları yapıyorlar. Tabii biz Türk’üz bize bir şey olmaz öyle değil mi?

Sabancı Holding Yönetim Kurulu Başkanı Güler Sabancı finansal piyasalarda çok büyük bir deprem olduğuna dikkat çekti, endişelerini anlattı. Ortalığın henüz yatışmadığını ve yatıştırmak için başta Amerikan Merkez Bankası olmak üzere dünya merkez bankalarının büyük çaba gösterdiğini anlattı.

Tofaş Türk Otomobil Fabrikası Avrupa’da yaşanan ekonomik durgunluk ve belirsizlik sebebiyle azalan siparişleri göz önüne alarak 24 Eylül ve 8 Ekim arasında üretimi durduracaklarını açıkladı.Bu sürede nöbetçi personelle bakım yapacaklarını bildirdiler.

Turgutlu ilçe kongresinde eski TBMM Başkanı ve AKP Manisa milletvekili Bülent Arınç’ın kuru üzümde yaşanan bazı sıkıntılar nedeniyle “ bizi öldürdünüz, bizi yok ettiniz, bu sebeble AKP ve hükümetinize teessüf ederim.” diyen AKP’li çiftçiye nasıl cevap verdiğini hepiniz görmüşsünüzdür.Bunun böyle mi olması gerekmektedir. Kendi görüşlerinde olmayanların CHP’ye mi geçmesi gerekmektedir. Hükümetin başında olan insanların artık tükenmekte olan sanayicilere ve esnafa kulak vermesi gerekmez mi?

Şimdi bütün bu olan bitenlere belki ışık tutacak bir olay cereyan etti geçen gün. Perşembe günü Uğur Dündar’ın yönetiminde bir düello var. CHP Grup Başkan Vekili Kemal Kılıçdaroğlu ile uslubunu hiç beğenmediğim Akparti Genel Başkan Yardımcısı Dengir Mir Mehmet Fırat canlı yayında tartışacaklar. Günlerdir süren tartışma ve atışmaları bakalım bu programda sonlandırabilecekler mi?

Haydi bakalım vatana millete hayırlı olsun…

 
Toplam blog
: 150
: 1014
Kayıt tarihi
: 25.04.07
 
 

İzmirliyim;Şehrimi ve ülkemi seviyorum.Yaşamayı seviyorum. Eğlenmeyi, eğlendirmeyi seviyorum..