Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

22 Ocak '09

 
Kategori
Güncel
 

Ergenekon

Ben utanıyorum artık yeter diyorum. Dayanma gücüm kalmadı. Hiç kimsenin devletimizi bu kadar içi boş, altı boş durumdaymış gibi kimse gösteremez.
Bu davranışlar ve uygulamalar devletimizi ve memleketimizi zayıf göstermenin ve parçalamanın bir yoludur diye düşünüyorum. Bu soruşturmaları aleni yapan ve birine beş yanına eş ve de yarım yamalak, kanunlarımızı hiçe sayarak yapanlar devletimize, milletimize, ülkemize iyilik mi yaptıklarını zannediyorlar. Ki buna kargalar bile inanmaz. Devletin en üst düzey yapı taşlarını intahar edecek durumlara düşürmek ne demekdir.

Bu kadar rezillik, bu kadar ezicilik ancak ve ancak tarihin dikta devrinde görülmüş ki o da firavunlar zamanına rastlar.

Devletimize olan güvenimizi zayıflatmak amaçlı yapılan bu soruşturma şeklini ve buna karar verip uygulayanları KINIYORUM.

Biz Türk lerin dostu var diyemiyeceğim çünkü daha dün olan tarhi kurtuluş savaşımızda hiç bir devlet dostumuz olmadığını ispatlamışken ben şimdi "dostumuz asla yok düşmanımız var" diyorum.

Böyle yıkıcı bir uygulama şekline HAYIR diyorum.

BENDİ ONARMAYA GİDECEĞİM DERKEN TARLADAN MİTİRLİYOZLARLA GEÇİP EKİNİ HEBA ETMİYELİM Kİ GERİYE DÖNDÜĞÜMÜZDE TARLA DİYE BİR GELİR KAYNAĞIMIZ OLSUN.

"GELİR KAYNAKLARI OLMAYAN İNSANLARI ASLA BİR ARADA TUTAMAZSINIZ"

 
Toplam blog
: 26
: 557
Kayıt tarihi
: 23.02.08
 
 

Yüksek okul mezunu olup emekliyim. İyi bir gözlemciyim. Çok okumakta ve yorum yapmaktayım. Antoloji...