Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

07 Nisan '08

 
Kategori
İlişkiler
 

Ergenlik sivilceleri 1 (İroni)

Ergenlik sivilceleri 1 (İroni)
 

Goodbye my lover.
Goodbye my friend.
You have been the one.
You have been the one for me.
I'm so hollow, baby, I'm so hollow.
I'm so, I'm so, I'm so hollow.


-Şarkı bitiyor kanka
-Başlar tekrar.
..
.
-Çok seviyordun dimi kanka.
-Çok.
-Bende..

..
.
.

-Aşk zor be kanka.
-Zormu?
-Zor..Kendimi bütün sezon vitrinde sergilenmiş sezon bitiminde indirim sepetinde minciklanan bir elbise gibi hissediyorum..
-Yani..
-Yani kanka saçını saatlerce yaptıktan sonra yağmura yakalanmak gibi..Yada makyaj yaptığın için cildinde
bezelerin ve sivilcelerin oluşması gibi.Yani en güzeli olmak istersin gittiğin mekanın, yağmur yağar cildinde patlamalar olur gece sonunda mutangsındır.. Yada zombi. Aşk böle bişii..
-İyide ufaklık senin makyaj yapmana gerek yok bence.
-YAA kanka konu burda makyaj değil..
-Ney peki?
-İroni yani.. Kuaför/yağmur/cilt bakımı/zombi..
-İroni..Yağmur.....zombi.
-Kanka kuaför/yağmur/cilt bakımı/zombi.
-ve indirim sepeti..
-Yanii..Kısaca zor.
-Öyle olmalı.

...
..

-Şarap kanka.
-Fazla içmiyormusun?
-Kanka ben çocuk değilim
-Eeee haklısın hayatın ortasındasın kolay değil yaş yirmi..
-Kanka şurda aşk acısı çekip şarap içiyoruz.Adet sancısı gibisin illa ihtiyar olduğunu hatırlatıcaksın..
-İhtiyar
-Ama seni böyle seviyorum..Herkezi anlıyabilmen hoşuma gidiyor.Tarzın var senin..
-Tarzım hımm.
-Evet kanka.Bak buda bir ironi..Her modele uyumlu şarj cihazı gibisin.Dna şifresini çözmüş olmana rağmen
tırnaklarını yanlış oje sürüyorsun..
-Şarj cihazı, oje, dna şifresi..
-İroni kanka
-İroni.
-Böyle giderse evde kalıcaksın kanka
-Buda bir tesbit tabi..
-Kanka göz çevresindeki kırışıkların artıyor.Eeee bakımda yaptırmıyorsun.En azından haftada bir maske yapmama izin versen ama beni dinliyen kim..
-Budamı ironi..
-Hayır kanka yaşlılık belirtileri..
-Öyle olsun..:)

...
..
.

-Kızdın mı kanka?
-Hayır
-Yoo kızdınsan söyle kırılmam..Üzerinde ketçap ve mayonez donmuş pizza gibiyiz şu an, aşk yorgunuyuz..Kırılmam yanı kızdıysan.. Seni anlıyorum..
-Karnım açıktı benim..
-KANKA inanmıyorum yaa..Burda kutsal bir aşk acısı çekiyoruz sen karnım aç diyorsun..
-Kutsal ..aşk ..acısı.
-Off kanka offf.. .... Şarap içiyormusun?
-Doldur bakalım..
-Kanka be seni çok seviyorum ben..
-Bende seni seviyorum ufaklık.
-Onuda çok seviyordun dimi kanka
-Çok.
-Bende..

...
..
.

-Niye ayrıldınız siz kanka
-Gitmesi gerekiyordu gitti.
-Bumudur açıklaman..
-Aynı trende yolcuyduk..Onun idaelleri vardı, benimse avuçlarımda tutamadığım kısa yaşam hikayeleri..Makinist olmak istiyordu.Bense vagonlar arasında kaçak yolcu..Bir sabah makyajımı tazelemedim diye, palyaço kostumu
giymemi söylediler.Hiyararşi zincirinde kariyer yapmam için gerekli olduğunu söylesede, ben trenden atlamayı
tercih ettim..
-ve
-ve o şimdi kilometreleri dakikalarda aşarken ben yaya olarak kilometreyi saat farkıyla tamamlıyorum.Pusulaya
ve haritalara göre farklı yönlere doğru gidiyoruz..Ama garip olan gece olupta yıldızlara baktıgımızda ikimizinde
yolu aynı..Kutup yıldızının peşinde seyahat ediyoruz ve kum saatine göre aynı zamanda yolculuğumuz tamamlanıcak.Aynı anları 'o anlar' olarak aynı zamanda yaşıyoruz..
-Kanka işin içersinde makyaj varsa kadınları dinlemelisin..
-Belkide.... ..Eee siz niye ayrıldınız?
-Ten uyumu kanka..Öpüşmemizde büyü yoktu sanki..Bide tarzımız farklıydı..Hip hop dinlemeyen biriyle ne kadar
anlaşabilirsin ki.
-Öyle diyorsan..
...
..
.
-Kanka şarap bitti.
-Karnım açıktı zaten benimde.
-Hadi yemek yiyelim o zaman.
-Tabi yaaa.

..
.
-Kanka be çok seviyordun dimi sen.
-Çok.
-Bende.

 
Toplam blog
: 151
: 911
Kayıt tarihi
: 16.02.08
 
 

İstanbul doğumluyum. İlk öğretim, üniversite, askerlik ve evlilik hazırlıkları sıralamasında stan..