Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

09 Aralık '09

 
Kategori
Şiir
 

Erik bulaştırdım sana

Uzak bir gece üşür dudağındaki uçukta
Elinin tozlarını ayır benim için

Yaz yağmuru bir ömürde karşılanır

Rüyalarına sarılıp yatan bir kızdın o zaman
Bir tutam çiy düşerdi yatağına

Koyu yürüdün, bulut izlerine elledin

Güvercinin kursağındaki taştır senin kırların
Yaz baharı hafif bir dere getirir

Deniz için halı desenli haritalar çiz

Çukur açar yüreğin göğsünün kiliminde
Hayal evinde dudaklarını silerdin

Gökyüzü için kavilleşelim bu sabah
Anıları oraya sakladım

Çakıl doldur haydi lacivert bohçana

Bir rüyanın eskirken örtündüğü kumdur uykuların
Erik bulaştırdım sana, gül titredi

Mendiline sevinç desenleri biriktir

Papatya kanıyla yazdım sana o mektupları
Nerde uzun kâküllü kuşların göğü

Güzel kızdın, ışırdın, kudretten aşılıydın

(Akatalpa, Aralık 2009, Sayı: 120)

 
Toplam blog
: 58
: 259
Kayıt tarihi
: 18.07.08
 
 

1959 Antalya, Hasgebe doğumluyum. Evliyim, Can Özgün adında bir oğlum var.   Morca dergisinin y..