Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

28 Nisan '11

 
Kategori
İlişkiler
 

Erkeği bin kişi ister bir kişi alır...

Erkeği bin kişi ister bir  kişi alır...
 

Evet ,bu söz genelde kadınlar için söylenirdi ama evlilik programları çıktı çıkalı kadınlar da talip olarak geldiği için bu sözü onlar da hakketti. E insanın evde bolca boş vakti olunca mecburen seyrediyor bu tip programları.

Her çeşit insan mevcut yani rengarenk...Bir beyefendi var talipleri çok ama o geleni beğenmiyor, elektrik alamıyormuş ne yapsın illa ki birini beğenmek zorunda mı? Kadınlar kızıyor, "sen evlenmeye gelmemişsin !" . Ne yani illaki ki birini seçmek zorunda mı ? Başlıyor ağız dalaşları. Kadınlardaki özgüvene de bayılıyorum doğrusu, hiç bakmıyor kendine herşeyi göze alıp talip oluyorlar adama...

Tabii kadınların durumu da aynı , öyle herkesi beğenemiyorlar ama gayet normal bir durum. Genç kızımız pek güzel maşallah gelen taliplerin hepsi birbirinden hoş :)))) Erkeklerin de özgüveni hiç aşağı değil doğrusu, ya olursa diyerekten herkes talip !

Acaba maksat, tv ye çıkmak mı diye insan düşünmeden edemiyor.

5 kanalda da var, seyretmek gayet eğlenceli doğrusu ama çok kişi de evleniyor... Artısıyla eksisiyle yine de topluma hizmet veriliyor :)))

Ben bekar olsaydım çıkarmıydım acaba:)))

Bir sanatçı arkadaşım vardı , baktım bir kanalda o da evlenmek istiyormuş! Her gün çıkıp şarkı söylüyor ! Acep maksat evlenmek mi yoksa kendi reklamını yapmak mı orasını bilemem...

Bayağı dedi kodu yaptım, hoşuma gitmedi desem yalan olur :)

Sevgimle...

 
Toplam blog
: 351
: 3216
Kayıt tarihi
: 16.05.07
 
 

Emekli olmaya çalışan bir sanatçı,yazmaktan büyük keyif alıyorum. Kocaeli Gölcük' de oturuyorum e..