Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

27 Mart '09

 
Kategori
İlişkiler
 

Erkeği terketmenin yöntemi

Erkeği terketmenin yöntemi
 

Ben senin yerinde olsaydım , bana şöyle yazardım

“Bir erkek benim için acı çekmeye başlarsa onu hemen bırakırım. Bir daha da aramam. Benim için çekilen acı bana sıkıntı verir. Erkeğin, acısı içinde, boğulup yok olduğunu hissederim.Kurtulmak içini hemen kaçarım. O kadar çok acı çekerler ki insan şaşar. Bana dokunduktan bir süre sonra içten içe yanmaya başlarlar. Acının kokusunu alırım hemen . Erkek acısının tuhaf değişik bir kokusu vardır. Beni eğlendirmeye çalışırlar. Ben eğlenirsem acıları geçecekmiş gibi gelir onlara.. Ama eğlendiremezler, kendileri de eğlenemez. Baştan umutsuz olduklarından başaramazlar bunu. Düşmanlaşırlar o zaman , beni en çok sevdikleri sırada, bana en düşmanca yanlarını gösterirler, benimde canımı acıtmaya uğraşırlar. Hiç olmazsa acıyı paylaşalım diye düşünürler. İşte tam o sırada bırakırım onları. Acılarıyla baş başa yapayalnız kalırlar . Bir zaman onlar için üzülürüm , sonrada aklımdan çıkarır atarım.

Benim aşklarım hep aşktan biter.Aşk çoğalınca , sınırlarını genişletebileceği tek bir yer vardır. O da acıdır. İşte onun için korkarım aşkın , sevginin çoğalmasından.

Her erkek başlangıçta neşelidir, güven doludur.. Benim onlardan hoşlanmam kendilerine olan güvenlerini daha da artırır. Bana sezdirmemeye çalışırlar, bana sahip olduklarını düşünürler. Sonra ağır ağır bana sahip olamadıklarını ve hiç sahip olamayacaklarını anlamaya başlarlar. Bu onları dehşete düşürür. Bir çocuk gibi korkup paniklerler. Güvenlerini kaybederler. Güvenlerini kaybettikçe aşkları artar , daha da tutkuyla sarılmaya başlarlar bana. Sonra o acı gelip yüzlerine yerleşir.

Acı çekmeye başladıklarında benim her kahkaham onlara bir ihanet gibi gözükür. Hele beni güldüren başka bir erkekse buna hiç dayanamazlar. Bir süre onlar üzülmesin diye neşemi saklamaya çalışırım, ama içim sıkılmaya başlar. Onları daha az görmeye çalışırım. Başka erkekler dikkatimi çekmeye başlar, başka erkeklerle daha çok birlikte olurum. Yeni erkekler , eski sevgililerimle inceden inceye alay ederler.

Bir erkeğin acısından kurtulmak için, bir başka erkeğin neşesine sığınırım.

 
Toplam blog
: 115
: 1244
Kayıt tarihi
: 17.07.06
 
 

Tek düşüncem yaşadığım dünyayı nasıl yorumladığımı başkalarının bilmesidir. Aslında yorumun özünde t..