Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

29 Eylül '07

 
Kategori
Mizah
 

Erkeğin hasını gördük!

Görünüşte aklı başında birine benziyordu. Ama sonraları bana göre zıvanadan çıktı.

Tutarsızın daniskası. Dediği, dediğine, yaptığı yaptığına uymuyor. Ağzından karı-kız lafı hiç düşmüyor, iki kelimesinden biri küfür, öteki argo. Adamın aklı fikri şeyinde. Konuşmak istesen konuşulmuyor, sohbetten hiç anlamıyor.

Sanırsınız biri ahırın kapısını açık bırakmış, o da gemi azıya alıp fırlamış dışarı.

İkramda bulunuyorsunuz, teşekkürü hayatında hiç kullanmamış ‘sağol’ diyor ama, o da duyulursa tabi, sesi bile zor çıkıyor.

Bir şey sorsanız, dünyadan haberi yok, sanırsınız ya uzaydan gelmiş, ya da zombi, mezardan kaçmış.

Ama erkek!

Hem de halis mulis erkek..

Erkekliğine toz kondurmuyor. Sanki Allah onu dünyaya damızlık diye göndermiş.

“Godummu oturturum’ diyor, ‘Erkeklik neymiş, gelsin görsünler’ diyor. ‘Erkeğin hası burada’ diyor.

Çattık, adamın yanında iki laf etmek mümkün değil, dönüyor dolaştırıyor, sözü erkekliğe ve kendine getiriyor. Ben artık onun üstün ırktan biri olduğuna ve tesadüfen bizim ülkemize gönderildiğine inanmaya başlamıştım ki, bir gün bir şey dikkatimi çekti.

Yolda yürüyoruz, bu bizim adam, benim önümde gidiyor. Yanında bir arkadaş daha var. Ben bir şey almak için durunca, geri de kalmıştım.

Bizim adamın yürüyüşü dikkatimi çekti, o ana kadar fark etmemişim demek ki.

Kalçası bir sağa, bir sola gidiyor. Adam da bir de kalça var ki sormayın. Lang, lung diye sağdan sola, soldan sağa zıplıyor.

Ulan bu erkeeekkk!

Hem de bizim, mangalda kül bırakmayan erkek!

Nasıl olur?

Oluyor işte..

Neyse, fiziksel yapısındandır dedim, vazgeçtim eleştirel bakmaktan...

Ama o vazgeçmiyor. Nerde olsak, nerede karşılaşsak adam erkeklik dersi veriyor, erkeklik gösterisi yapıyor bize, utanmasa eline alıp gezecek, dangalak..

Ben taktım bu adama? Neden böyle diye...

İnsan biraz ağır olur, diline sahip olur, efendi davranır. Bunda arama böyle bir şey..

Taktım dedim ya, bulacam bir yamuğunu. Bana sökmez böyle İspanya arenalarından çıkmış gibi hava atmak…

Ve sonunda buldum vallahi.. Buldum ama keşke bulmasaydım. Acıdım çocuğa. Böyle olduğunu bilseydim idare ederdim. Ama ne yapayım, suç onda, insan biraz dengeli olur. Ama suç onda değil. Dengesini bozmuşlar garibimin. Ondan böyleymiş. Erkeklik havaları atması. Neymiş sorun biliyor musunuz?

Adam çocukken sünnetçi kurbanı olmuş. Doktora götürmek yerine, çingeneyi eve getirmiş babası. O da çocuğunkini yarı yarıya kesmiş, kopan parça yerine dikilmiş ama tutmamış.. Demek ki iyi bir plastik cerrahı bulamadılar.

Zaman geçmiş, çocuk büyümüş, koca adam oluş, ama eline kadın, kız eli değmemiş daha. Nasıl değsin ki?

İşte bu yüzdendir ki çevresinin bu durumu hissetmesinden korkup, böyle davranıyormuş..

Keşke bir akrabasına, “Bu çocuk neden böyle kaba davranıyor?” diye sormasaydım.

Garibime de öyle bir isim koymuş ki babası;

“Tarkan”

İnşallah ileride daha kötü olmaz. Kalça sallaması hiç hoş değildi.

Bir Bülent’imiz var, başımıza bir de Tarkan çıkmasın.

 
Toplam blog
: 121
: 1472
Kayıt tarihi
: 23.08.07
 
 

Ege Üniversitesi İletişim Fakültesi Gazetecilik ve Halkla İlişkiler Bölümü mezunuyum. 28 yıllık g..