Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

19 Ocak '17

 
Kategori
İlişkiler
 

Erkeğin kadını sinemaya davet etmesi aşk teklifidir

Erkeğin kadını sinemaya davet etmesi aşk teklifidir
 

Bir kadına sevdiğinizi söyleyemiyorsanız onu sinemaya davet edin, anlar. Aşkını söylemenin en kolay yolu bu. Zorda kalırsanız işte güzel bir film vardı belki izlemek istersiniz diye düşünmüştüm şeklinde kıvırma şansınız da var.

Kadını sinemaya davet eden her erkeğin davranışı illa da bu anlamda değildir ama kadını sinemaya davet etmek literatürde aşk teklifi anlamına gelir.

İnsanlar film izlemek için sinemaya gitmezler, sinema sevgililerin buluşma yeridir; belki bu yüzden.

Ben hiçbir kadını sinemaya davet etmedim; çünkü bende “reddedilme korkusu” hastalığı vardı. Belki bu yüzden kim bilir kimleri kaçırdım. Ama bana çok “sinemaya gidelim” teklifi yapıldı. Yalnız burada fakir olmama rağmen çok bonkör olmamın da etkisi var. Genelde bu teklifi erkekler kadına yapar, bu yüzden kadınların teklifini öyle anlamadım. Şimdi biraz öküzlük yaptığımı düşünüyorum!

Bir kadına sinemaya gidelim mi demek için aranızda zaten bir samimiyet olması da gerekiyor, yabancı birine hadi sinemaya gidelim desen olmaz herhalde. Ancak sorun değil zaten on yıl gezip aşkını söyleyemeyen var.

Sinema çok romantik bir ortam. Yani aşk için icat edilmiş gibi. Genelde sevgililer sinemaya giderler. Dostlar kahveye, karı koca evine. Bu anlamda sinema özel bir sanat.

 

 

 

 
Toplam blog
: 6332
: 653
Kayıt tarihi
: 21.09.08
 
 

Sadece sayfalarda kalan yazılar şaheser olsalar bile önemsiz ve anlamsızdır. İnsanlara ulaşan ve ..