Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

13 Kasım '08

 
Kategori
Mizah
 

Erkek bayan arasında şu tür msn diyologlarını çok duyarız

Erkek bayan arasında şu tür msn diyologlarını çok duyarız
 

Burada iki tarafta biribirini anlamamaktadır.

Diyalog genelde şöyle olur;

ERKEK : Merhaba


BAYAN : Sen de kimsin be? Tanışıyormuyuz


E : Hayır, ama tanışırız, sorun değil.


B : Teşekkür ederim, prensip sahibi birisiyim, netten kişilerle tanışmıyorum.


E : Bu seferlik olsun tanışalım, ben Ali.


B : İstemiyorum teşekkürler. Adresimi kim verdiyse onun allah belasını versin.


E : Ne kadarda kaprisli bir bayansınız.


B : Evet öleyim, ne yaparsın, iyi günler.


E : Dur gitme, cidden tanışalım merak ettim seni.


B : İstemiyorum kardeşim defol, yoksa ağbime söylerim seni.


E : Korkmam senin ağabinden, ama kabalık senin ruhunuza yuva yapmış, bence kurtul ondan.


B : Gitsene kardeşim, sana ne benim ruhumdan. Bak sizi engellemek zorunda kalacağım.


E : Engelle, zaten engellersen bu senin ayıbın olur, madem konuşmayacaktın ne diye chat sitesine üye oluyosun?


B : Sana ne? Bunun hesabını sana mı vereceğim?


E : Verecek cevabım yok dede anlıyayım.


B : Hem chat yapmak için neden bu kadar ısrar ediyorsunuz.


E : Bir bildiğim var herhalde. Şu kısa ömrümüzde birbirimizi tersleyerek elimize ne gececek söylermisin?


B : Bakın beyefendi, kibarca diyorum ki ben sizinle tanışmak istemiyorum


E : Neden?


B : Sana açıklamak zorunda değilim.

E: Açıklasanız.

B: Tanımadıklarımla konuşmuyorum. Anladın mı?


E : İki saattir bunun için mi tartışıyoruz, bunu söylesenize. O kolay, tanışırız


B : Ya kardeşim bela mısın?


E : Bak ben bayansın diye ağzımı bozmuyorum, kibarlığı elden bırakmayalım. Yoksa senin için iyi olmaz.


B : Bayansam ne olmuş be, küfür mü edeceksin?


E : Yok Yok, onu demek istemedim, öyle bir niyetim yok.


B : ben gayet niyetliyim, ama senin gibi bir lavukla konuşmayacağım.


E : Senin annen baban sana nezaket kurallarını öğretmemiş güzelim.


B : Defolup gidiyor musun yoksa engelliyeyim mi seni? insan ol birazda laftan anla.


E : Sana acaip cevap verirdim ama dua et ki bayansın.


B : Bas git lan başımdan. .


Erkek kadınlara O ile başlayan kötü kelimeyi kullanır ve bloke edilir.

 
Toplam blog
: 718
: 2690
Kayıt tarihi
: 13.07.06
 
 

Tıp alanında doktor olarak çalışmaktayım, beyin cerrahi uzmanıyım..